marți, 21 ianuarie 2014

Doar tacere

In seara asta ... tac. 
Pentru sentimentul de neputinta in fata grotescului cotidian, pentru nefericita rezolvare a "voluntariatului", pentru ipocrizia celor care consuma banii publici (deci si ai mei) pentru scopuri cu totul altele decat cele pe care democratia si libertatea adevarate le cer, pentru ...

Tac in amintirea gestului suprem pe care doar anumite categorii profesionale stiu ca trebuie si pot sa-l faca si a lacrimilor inghetate pe un obraz tanar care a crezut in meseria pentru care se pregatea.

Domnul sa le odihneasca sufletele, cum spune Psalmul 23
(http://www.ebible.ro/biblia/paralel/cornilescu-ortodoxa/psalmi/23/):

1 (O cântare a lui David.) Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.1 (Un psalm al lui David.) Domnul ma paste si nimic nu-mi va lipsi.
2 El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă;2 La loc de pasune, acolo m-a salasluit; la apa odihnei m-a hranit.
3 îmi înviorează sufletul şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.3 Sufletul meu l-a intors, povatuitu-m-a pe caile dreptatii, pentru numele Lui.
4 Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie.4 Ca de voi si umbla in mijlocul mortii, nu ma voi teme de rele; ca Tu cu mine esti. Toiagul Tau si varga Ta, acestea m-au mangaiat.
5 Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el.5 Gatit-ai masa inaintea mea, impotriva celor ce ma necajesc; uns-ai cu untdelemn capul meu si paharul Tau este adapandu-ma ca un puternic.
6 Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele.6 Si mila Ta ma va urma in toate zilele vietii mele, ca sa locuiesc in casa Domnului, intru lungime de zile.

Ma intreb, totusi: cate trebuie sa se mai intample pentru a ne trezi la realitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu