joi, 27 decembrie 2018

Un gand la niste versuri, intre sarbatori!

A trecut sarbatoarea Nasterii Domnului, Craciunul dupa cum majoritatea postarilor a marcat-o si se apropie, vertiginos, marea petrecere a Anului Nou. O bucurie deosebita pentru o "adaugire", nu o "scadere". Dar este normal ca fiecare dintre noi sa perceapa in felul sau aceste sarbatori si nu numai.

Cum nu despre ele mi-am propus sa las un gand scurt, ma opresc la esenta. 
Ma urmaresc niste versuri, ascultate mult de nepotica mea, si despre ele as vrea sa scriu un simplu gand, de fapt o simpla intrebare: de ce?
Raspunsuri pot fi sute, mii sau milioane. Pe mine, insa, gandul ma duce in urma cu multi ani cand, copil fiind, citeam fara sa inteleg foarte bine "Fetita cu chibrituri" de Hans Christian Andersen. Si nu intelegeam atunci, in nestiinta si ignoranta mea, cum se poate ca un copil sa fie fara un adapost, fara o soba, fara caldura, fara...

Mai tarziu am aflat ca se poate!

Iata, deci, versurile care m-au adus aici de pe https://www.versuri.us/gasca-zurli-cantec-pentru-maya-lyrics. 
Am evidentiat refrenul...
"Vreau sa fiu incurajata
Vreau sa nu mai fiu certata
Vreau sa-mi spui ca sunt frumoasa
Si atunci cand am nevoie
Vreau sa stai mai mult pe-acasa
Vreau sa-mi spui ca ma iubesti
Vreau frumos sa ma trezesti
Vreau sa-mi faci micul dejun
Si la scoala cand ma duc
Sa-mi spui drum bun.
Nu vreau soare, nu vreau luna,
Vreau pupic de noapte buna
Nu vreau sa ma-mbraci in stele
Vreau s-asculti visele mele.
Azi nu vreau, azi nu vreau jucarii,
Vreau in brate sa ma tii
Vreau o zi doar pentru mine
Sa-ti inchizi si telefonul si sa nu vorbesti cu nimeni.
Nu vreau soare, nu vreau luna,
Vreau pupic de noapte buna
Nu vreau sa ma-mbraci in stele
Vreau s-asculti visele mele.
Vreau sa fiu incurajata
Vreau sa nu mai fiu certata
Vreau sa-mi spui ca sunt frumoasa
Si atunci cand am nevoie
Vreau sa stai mai mult pe-acasa."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu