luni, 1 aprilie 2019

Celor care ...

Pentru toti cei care cauta, sau nu, indicii, scuze, acuze sau orice..."uze" pentru a-si justifica nu doar starea ci si pozitia vremelnica acum, in preajma celei mai mari sarbatori a crestinatatii, o rugaciune. Scrisa de poetul sarbatorit astazi si evidentiat nu doar pe Facebook, cred eu!

Daca nu pentru altceva, macar pentru ... ultima strofa!!!

Nichita Stănescu - Rugăciunea

Iartă-mă şi ajută-mă
şi spală-mi ochiul
şi întoarce-mă cu faţa
spre invizibilul răsărit din lucruri.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi spală-mi inima
şi toarnă-mi aburul sufletului,
printre degetele tale.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi ridică de pe mine
trupul cel nou care-mi apasă
şi-mi striveşte trupul cel vechi.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi ridică de pe mine
îngerul negru
care mi-a îndurerat caracterul.
(
http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/rugaciunea.php)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu