joi, 28 mai 2015

Ceva mai ... deosebit

Astazi, 28 mai 2015 am devenit bunici pentru a treia oara.

Daria-Ioana vine sa ne bucure viata, atat cat va mai fi ea chiar daca in jurul nostru pare ca totul se prabuseste, dupa cum o arata nu numai stirile ci si toate analizele facute, sau desfacute pe dulcele nostru plai mioritic.  
Caci, butonand telecomanda in asteptarea "marii vesti" am fost, din nou confruntati cu "stirile despre viata pur si simplu" pline de ura, violenta si toate "binecuvantarile" democratiei si libertatii prost intelese dar si gestionate (exemplele, cu miile se afla in arhivele media de tot felul). Si nu mica mi-a fost mirarea cand cineva incerca, pe un anume post sa aduca in discutie vointa poporului suveran. Pentru ca, se pare ca nimeni dintre cei alesi si numiti pentru gestionarea si aplicarea acestei vointe nu tine seama de POPORUL SUVERAN.

Asa tand lucrurile, ne-am bucurat de vestea primita si de faptul ca totul este in ordine, i-am multumit lui Dumnezeu pentru aceasta si ne-am amintit de cea mai frumoasa urare facuta pentru copii.

Iat-o:

" 24. "Domnul sa te binecuvanteze si sa te pazeasca!

25. Domnul sa faca sa lumineze fata Lui peste tine si sa Se indure de tine!

26. Domnul sa-Si inalte fata peste tine si sa-ti dea pacea!

27. Astfel sa puna Numele Meu peste copiii lui Israel, si Eu ii voi binecuvanta."
"
(http://www.ebible.ro/biblia/romana/cornilescu/numeri/6)

La multi ani, Daria-Ioana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu