vineri, 22 mai 2015

Sentimente din ... "navigare"

Asa, intamplator (sau nu !) mi-am propus sa fac si putina "navigatie". Nu din aceea cu cursuri IMO si pe nave care, oricum nu mai fac parte din flota noastra, ci pe net.

De ce?

Un sentiment ciudat m-a urmarit astazi, dupa ce la radioul "meu" am urmarit stirile de la o anumita ora. Se intampla ca la cele externe sa aflu ca undeva, pe o anume granita "cineva" lua bataie desi efortul si echipamentul folosit depasea "capacitatile" adversarului. O fi fost de vina sentimentul de automultumire?
Nu am cautat raspunsuri pentru ca mi se par tardive, din moment ce tot ce se intampla, de ani buni, in acest mileniu trei dovedeste ca mereu "lauda de sine nu miroase-a bine".

Apoi, ajuns acasa am urmarit un film documentar despre povestea unui anume popor. Un serial interesant care, inteles fara prejudecati ne-ar face, pe fiecare dintre noi sa patrundem mai bine in sensul adanc al credintei.

Asa am ajuns la "navigatie".

Nu m-a surprins o anume declaratie conform careia cineva preciza ca este ce este pe banii lui, cu toate ca printre comentarii se facea remarca, corecta ca un bugetar nu poate fi pe "banii lui" din moment ce contribuabilul il "intretine" (chiar si cu infima suma de 0,0001 ron (sic!)).
Nu m-au surprins nici "stirile de impact" cu care ne tot bombardeaza o anume redactie tv in speranta ca, prin accesare va avea mai multe vizualizari decat concurenta si nici cele cu scenarii care mai de care mai cenusii si mai nelinistitoare. In fond, daca este sa "stam stramb si sa judecam drept" nimic nu pare sa se indrepte in lumea asta stramba. Si, dupa cate putem constata, nici nu are cum, din moment ce bogatii devin tot mai bogati si saracii tot mai saraci iar prapastia dintre cele doua aspecte se adanceste, tot mai mult chiar daca se incearca aproape imposibilul (apropo, sunt si eu curios cum se vor "executa" hipermarketurile in Franta, daca se va adopta propunerea cu produsele nevandute la timp, mai ales cu cele alimentare).

M-a surprins, in schimb o anume declaratie dintr-o autobiografie pe care o voi reda, prin copy-paste cu speranta ca autorul nu ma va categorisi altfel decat un ascultator al muzicii sale, pe care o stiu demult, de pe vremea "Cenaclului":

" Nu am ambitii politice, nu fac parte din nici un partid politic, nu m-a prins mirajul imbogatirii, dar nici nu ma plang cum ca mi-ar lipsi ceva pentru a putea trai civilizat ! Am prieteni, (cei mai vechi, mai multi, si mai buni, in Galati....ei sunt prietenii "traiti", nu "facuti" ), dar am si dusmani carora le doresc sa fie sanatosi si sa aiba parte de tot ce-i mai bun si mai frumos in lumea asta !

Il iubesc pe Dumnezeu , si nu privesc niciodata cu ura spre cer !"
(http://www.seicaru.ro/about.php)

Asa stand lucrurile cu navigatul, mi-am dorit sa las, spre meditatie versurile frumoasei melodii "SENTIMENTE" care au,parca o semnificatie aparte.
Cum nu am reusit sa le gasesc, am ales ceva mai apropiat atat de sentimentele mele cat si de ale celui la care tocmai am facut referire. 
Tot niste versuri care, poate vor reusi sa puna pe ganduri pe cei care ... nici nu are sens sa mai amintesc.

"Zi de zi în fiecare clipă,
Eu primesc puteri şi har de sus
Să înving mereu orice ispită,
Fiind condus de-al meu iubit Isus.

El, ce-ntrece orice bunătate,
Îmi dă zilnic tot ce e mai bun.
Sunt convins că Domnul ştie toate;
Lui mă-nchin şi mă supun.

Zi de zi El însuşi mă-nsoţeşte,
Paşi-mi poartă în chip minunat.
Şi-astfel orice rău ce-asupra-mi vine
Spre-al meu bine va fi preschimbat.

Dumnezeul Cel Atotputernic
Mă păzeşte cu sfânt braţul Său,
Mă-ncred în Cuvântul Său cel veşnic
Şi-L urmez voios mereu.

Mă ajută-n orice încercare
Să mă-ncred ferm în Cuvântul Tău,
Ca să nu pierd dulcea mângâiere
Ce-o primesc mereu la sânul Tău.

Mă ajută ca orice durere
S-o primesc ca şi din mâna Ta,
Ceas cu ceas, purtat de-a Ta putere
Pân-ajung în Ţara mea."


Caci

" ...fara credinta, este cu neputinta sa fim placuti Lui! Caci cine se apropie de Dumnezeu trebuie sa creada ca El este si ca rasplateste pe cei ce-L cauta." (Evrei 11:6)

PS: Cer scuze pentru "defecte" in redactare. Mi s-a luat locul !?! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu