joi, 20 aprilie 2017

Gand la alte ... alea

Incerc, dupa ceva timp, sa revin. Nu pentru a contrazice pe cineva dupa care, chipurile, bloggerii au ajuns sa fie, undeva, mai multi decat .... si asta e periculos. Doar pentru ca mai am cate ceva de pus pe ici, pe colo.

Problema a fost si ramane doar de ... "unealta". Pe care astept sa o repar (sau s-o inlocuiesc) daca mai ajung sa mi se actualizeze, nu recalculeze. Pensia.

Asa stand lucrurile, dupa ce ieri m-am plimbat prin Europa, dupa cum am scris si pe Facebook, urmarind frumusetile oferite de "Sageata Valona" si "Turul Croatiei", la ciclism (apropo, am vazut niste "peisagii" super si o curatenie si mai si, atat cat poate prinde o camera video in miscare), m-am oprit astazi la un vechi cantecel din alte vremuri. Nu pentru nostalgie ci doar asa, gandind la alte ... alea. 
Se numeste "Madagascar", e luat de pe https://www.tpu.ro/muzica/e-noapte-in-madagascar-si-toata-lumea-face-nani-au-adormit-hipopotamii-sub-cerul-negru-tropical-stiti-cumva-cum-se/ si zice asa (muzica nu o pot redam dar este un site si cu acorduri, pentru curiosi):

"Madagascar

E noapte in Madagascar,
Intreag a jungla face nani,
Au adormit hipopotamii,
Sub vraja lunii de clestar.

Ref: Noapte de vara, cu o chitara
Sub baobabii n floare iti cant...
Si las' sa zboare, in departare,
Cantecul nostru pe aripi de vant!

Toti dorm si leoparzii tac
Nu misca nici o coloptera,
Viseaza puii de pantera,
Ca din liane-si fac hamac.

Ref: Noapte de vara, cu o chitara
Sub baobabii in floare iti cant...
Si las' sa zboare, in departare,
Cantecul nostru pe aripi de vant!

Viseaza luna felinar,
Nu bazaie nici musca Te-Te,
Vazduhu-i plin de frumusete,
E noapte in Madagascar."

Nu-i asa ca-i mai frumos decat celelalte ... alea ale noastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu