miercuri, 17 februarie 2016

De - (a) ... "Romania libera"?

Recunosc ca nu mai sunt in pas cu "evenimentele".
Poate pentru ca nu ma mai intereseaza sloganurile politice si nici minciunile adiacente. "Corupti au fost, corupti sunt inca, si-or fi cat neamul romanesc" as parafraza un cantec patriotic, acum ajuns la lada de gunoi a istoriei, din cauza de ... democratie? Caci isi mai aduce aminte cineva de celebrul "Pui de lei" acum când coruptia fara frontiere face "victime" chiar in rândul celor care ar fi trebuit sa ne apere de acest flagel?

Am gasit, insa, interventia unui domn ministru, vizavi de un caz interesant pe care l-am ocolit, datorita faptului ca in ultima perioada nu am stat prea mult la laptop. Si asta mi-a dat de gandit. Nu intru in detalii. Ceea ce am tot scris pana acum se potriveste perfect momentului si spetei.

Gandindu-ma, astfel, la aceasta speta, mi-am adus aminte de un banc din "epoca" pe care nu stiu daca l-am "inserat" pe aici, banc care priveste chiar "Romania libera" (scuzati exprimarea). Il redau, asa cum mi-l amintesc, fara nici un alt comentariu.

Concluziile apartin fiecaruia dintre ... interesanti nu doar ca subiect de meditatie.

" Cica in arestul Garii de Nord stateau de vorba trei indivizi.
Intreaba unul:
- Mai, tu de ce esti aici?
Raspunde omul:
- Eram in gara dupa ce mi-am terminat treaba prin Bucuresti. Mi s-a facut foame si m-am dus la restaurant. Am comandat o friptura si am asteptat. O ora, doua si apoi furios m-am ridicat si am strigat: "Bai, in Romania de azi, libera si democrata, nu se poate manca o friptura ca lumea?". Au aparut doi tipi, m-au umflat si m-au adus aici.
- Dar tu, este intrebat al doilea?
- Si eu am fost cu traba prin Bucuresti si am vrut sa beau o bere inainte de plecare. M-am dus la restaurant si am comandat o bere de aia mai buna. Am stat o ora, doua si daca nu mi-au adus-o, am strigat si eu: "Bai, in Romania libera nu poate bea omul o bere ca lumea?". Au venit doi tipi si m-au adus aici.
- Dar tu, se intorc cei doi spre al treilea?
- Mai, eu eram in restaurant fara sa vreau sa manac sau sa beau ceva. Serveam doar o cafea si fumam o tigara. Si am vazut doi tipi care au luat pe unul, apoi pe altul dupa care s-au asezat la o masa sa citeasca un ziar. Curios, m-am dus la ei si i-am intrebat: "Asta e Romania libera de azi?". Si am ajuns alaturi de voi."

Dar nu pot incheia fara un alt subiect de meditatie, mai mult decat important:

 "Un cântec de pelerinaj
1 Cei ce se încred în Domnul sunt ca muntele Sion care nu poate fi clătinat, ci va sta pe vecie.
2 Cum sunt munţii împrejurul Ierusalimului, aşa este Domnul împrejurul poporului Său de acum şi până-n veci.
3 Toiagul celui rău nu va stăpâni partea celor drepţi, pentru ca cei drepţi să nu-şi întindă mâinile spre nedreptate.
4 Fă bine, Doamne, celor buni şi celor drepţi în inimile lor!
5 Cât despre cei care se întorc la căile lor sucite, Domnul îi va îndepărta ca pe făcătorii de rele. Pacea să fie peste Israel!"

 
Si cu o urare: MULT SUCCES MARIAN GODINA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu