luni, 22 februarie 2016

Tot de ... altfel

Asa cum spuneam si cu alta ocazie, imi place sa nu pierd nici un moment de delectare ... prin snooker. Am urmarit, cum era si normal si cat am putut, "Openul Galez" si mai ales "prestatia" catigatorului. Am pus intre ghilimele prestatia pentru ca s-a titrat undeva ca "Racheta" ar fi refuzat sa realizeze break-ul maxim pe motiv ca premiul era prea mic. Si nu vreau sa se faca nici o confuzie intre "prestatie" si prestatie. Las carcotasilor placerea de a le deosebi, cu recomandarea ca, pentru aceasta, trebuie ascultate macar cateva comentarii facute de cei care ne ajuta sa descifram tainele acestui sport de excelenta. Parerea mea.

De altfel spre aceasta excelenta ma gândeam sa ma indrept astazi, dupa o pauza destul de lunga in postare. Cauzele si motivele sunt diverse si nici nu merita asa mare atentie.

M-a oprit, insa, invazia de critici, din mediul online, la adresa celui care se "proorocise" ca va fi "salvatorul" si pe care tot mai multi il contesta acum. O chestiune de "excelenta" prin excelenta. Si m-au mai oprit cateva materiale aparute asa, parca din neant, spre a ne "binedispune" fara insa a bine dispune. Iar in opririle mele am gasit si doua subiecte care mi s-au parut mai mult decat interesante si le-am distribuit pe Facebook. Chiar daca nu prea stau eu pe acolo.
Pe unul m-am gandit sa-l "prind" si aici. Ca o atitudine altfel, daca se poate spune asa. Iata-l:


(https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1080327505322275&set=a.289080671113633.69297.100000351062341&type=3&theater)
 
Caci, nu-i asa, ar cam trebui sa fie si ... altfel.

Dar cum asta este o cu totul alta poveste ma opresc, iarasi si din nou, la ceva altfel care, la fel, ar trebui sa dea de gandit. Doar daca nu ne consideram, deja, roboti (sau marionete sau mai stiu eu ce ... rezultat al "teoriilor conspiratiilor"). 


"1 Cel ce locuieşte la adăpostul Celui Preaînalt se odihneşte la umbra Celui Atotputernic.
2 De aceea, Îi zic Domnului: „Refugiul meu, Fortăreaţa mea, Dumnezeul meu în Care mă încred!“
3 El te va scăpa de laţul păsărarului şi de ciuma cea pustiitoare.
4 El te va acoperi cu penele Sale, iar tu te vei adăposti sub aripile Lui; credincioşia Lui îţi va fi scut şi pavăză.
5 Nu te vei teme de groaza din timpul nopţii, nici de săgeata care zboară ziua,
6 nici de ciuma care umblă prin întuneric, nici de molima care pustieşte la miezul zilei.
7 O mie să cadă alături de tine şi zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.
8 Vei privi cu ochii şi vei vedea răsplătirea celor răi.
9 Pentru că zici Domnului: „Refugiul meu!“ şi faci din Cel Preaînalt fortăreaţa ta,
10 Nu te va ajunge nici un rău şi nici o urgie nu se va apropia de cortul tău.
11 El va da porunci îngerilor Săi cu privire la tine, ca să te păzească în toate căile tale.
12 Ei te vor purta pe braţele lor, ca nu cumva să-ţi loveşti piciorul de vreo piatră.
13 Aşa vei putea călca peste lei şi peste vipere, peste pui de lei şi peste şerpi.
14 „Pentru că Mă iubeşte, şi Eu îl voi scăpa. Îl voi ocroti, căci cunoaşte Numele Meu.
15 Va striga, şi Eu îi voi răspunde. Voi fi cu el în necaz, îl voi izbăvi şi îl voi onora.
16 Îl voi sătura cu viaţă lungă şi-i voi arăta mântuirea Mea.“
(http://ro.bibleserver.com/text/NTR/Psalmi91)

Dar si asta este o cu totul alta poveste. De ... alt fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu