vineri, 23 iunie 2017

Cand ... nu stii ce sa faci!

Imi place snooker-ul pentru ca, asa cum am mai spus si cu alte ocazii, totul este "la mana ta", mai ales cand pierzi. Adica daca ai ratat lovituri usoare si adversarul te pedepseste, nu este el vinovat. Doar tu. Si nu te poti supara decat pe tine. Cel putin asa am vazut si astazi cand, urmarind transmisia televizata a unui meci din "Mastersul de la Riga", m-am convins de importanta intelegerii acestei realitati.

Intr-un alt context, ma gandeam cat de importanta ar fi "implementarea" acestei idei in politic. Caci, nu-i asa, cat de usor ar fi sa nu dai vina pe cineva pentru ineptiile tale?

Cum, insa, constiinta umana este atat de complexa si atat de usor manipulabila, imi dau seama cat de greu ar fi sa-l "educi" pe respectivul politician spre a avea o astfel de constiinta! 
Si spun si eu, ca majoritatea internautilor imberbi, C.S.F.? N.C.S.F.!

Totusi nu pentru asta m-am oprit astazi in fata tastaturii!

Am urmarit aseara un film interesant, poate nu atat de palpitant ca majoritatea filmelor care ne sunt date spre umplerea timpului liber si nici atat de "valoros" prin multimea premiilor primite. Dar plin de invataminte si de subiecte de meditat.

Tradus, pe programul tv ca "Razboi in cuplu", WAR ROOM, caci despre el este vorba, iese din tiparele obisnuite. Si punctez doar doua "cadre", spre exemplificare. Amandoua il au ca protagonist pe "el", un sot aproape infidel si plin de belele care, la un anumit moment dat in viata sa tulbure si tulburata isi spunea: "ce sa faci? n-ai ce sa faci!".

In prima scena el, care fusese descoperit ca fraudase firma si fusese concediat de aceea, hotaraste sa se prezinte fostei conduceri pentru a returna anume produse pe care le sustrasese si care ramasesera in posesia sa. Unul dintre patroni dorea sa-l dea pe mana justitiei celalat, uimit de situatie, i-a transmis ca-i va da rezultatul hotararii peste cateva zile. Asa ca, dupa un timp, a mers acasa la el, i-a explicat situatia paradoxala si l-a avertizat ca are de platit o dauna substantiala, situatie in care va uita toate celelalte probleme. El si-a dat acordul si a consimtit sa incheie o intelegere in acest sens.

A doua scena il are ca "partener" pe cel care dorea sa-l trimita pe el in inchisoare. Ramas in pana si fara ajutor din partea service-ului, respectivul este vazut de el care se opreste si-i schimba cauciucul, fara nici o alta remarca. Sotiei, care stia situatia, ii spune ca asta trebuia sa faca, pentru ca asa era normal.

Da, am uitat sa precizez: familia respectiva avea ceva ce, din pacate, in majoritatea filmelor comerciale, nu se prea prezinta. 
O CAMERA DE RUGACIUNI!
Si chiar asa am si gasit titlul filmului pe net, aici:
http://www.filme-bune.net/war-room-camera-de-rugaciuni-filme-online-subtitrat-in-romana/

De aceea m-am oprit astazi, in fata tastaturii, dupa ce am vazut filmul respectiv: sa las spre meditatie o solutie pentru atunci cand nu stii ce sa faci!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu