vineri, 17 mai 2019

E timpul !!!???

Asa cum am postat si pe pagina mea de Facebook, redau prin copy-paste versurile unui cantec vechi, dar extrem de actual si de viitor, prin ceea ce transmite, preluat de aici: https://www.versuri.ro/versuri/margareta-paslaru-timpul-_8hv1.html.

Cum majoritatea dintre noi nu apreciem ceea ce ni s-a dat si faptul ca suntem aici doar vremelnic ma gandesc, asa, ca simplu cetatean, ca mai avem nevoie si de cate o mica introspectie in alergarea nebuna, nebuna, nebuna care ne duce spre eternitate. Pe langa multe alte autocercetari, mult mai profunde, de care avem nevoie.

Problema este daca stim!

"Timpul
Timpul te-nvata atatea lucruri noi
Te-ajuta astazi sa-ntelegi
Tot ce ieri nu stiai sa vezi
Timpul, timpul

As da orice
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa regasesec tot ce-am pierdut
Sa-ndrept raul ce-am facut

As da orice
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa regasesec tot ce-am pierdut
Sa-ndrept raul ce-am facut

Timpul
Te-a preschimbat din copil in om matur
Ti-a adus iubirea
Si tot el ti-a luat-o inapoi
Timpul, timpul

As da orice
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa regasesec tot ce-am pierdut
Sa-ndrept raul ce-am facut

As da orice
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa regasesec tot ce-am pierdut
Sa-ndrept raul ce-am facut

Timpul iti da mereu cate ceva
Dar iti ia-ntr-o zi
Fara sa stii chiar viata ta
Timpul, timpul

As da orice
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa regasesec tot ce-am pierdut
Sa ndrept raul ce-am facut

As da orice
Sa-ntorc timpul inapoi
Sa regasesec tot ce-am pierdut
Sa ndrept raul ce-am facut"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu