luni, 14 martie 2016

... La schimbarea prefixului

Ma simt OK. Chiar daca nu am primit decizia de pensionare. O fi din cauza de ... legalitate (termen de 75 de zile care curge inca). Dar ma simt OK. Din cel putin doua motive pe care nu le voi explica ci le voi "prezenta", fara alte comentarii, prin copy-paste. Caci, desi nu-mi apartin, fac parte din viata mea si a noastra.

Incep cu al doilea, un slagar pe care-l ascultam inca din perioada "cealalta" si care are, acum, cu totul alte conotatii (cine vrea intelege), desi este un cantec de dragoste:

"A mai trecut un an prin noi
A fost si soare-au fost si ploi
Important este c-ai stat cu mine
Pastrez atatea amintiri
Eram frumosi ca doi copii
Mi-e tare dor de zilele senine.

Iti amintesti cum te chemam
Bateam ca ploaia calda-n geam
Mi-era atunci asa de dor de tine
Doar vocea noptii se-auzea
Si-a celuilalt care-ti spunea
Sa-l lasi in pace nu e pentru tine

Te cheama gandul de vrea
Dar oare-ai putea
Sa vii iar langa mine
O lume doar pentru noi
Pentru noi doi
As cauta cu tine

Nu pot sa cred ca nu mai vii
C-a fost o joaca de copii
O clipa sterge tot ce-ai scris o viata
As vrea din noapte sa iesim
Un astru sa ne-nchipuim
Si sa-ti ofer o alta dimineata

Te cheama gandul de vrea
Dar oare-ai putea
Sa vii iar langa mine
O lume doar pentru noi
Pentru noi doi
As cauta cu tine

A mai trecut un an prin noi
A fost si soare-au fost si ploi
Dar important este c-ai stat cu mine
Pastrez atatea amintiri
Eram frumosi ca doi copii
Mi-e tare dor, mi-e tare dor de tine

Te cheama gandul de vrea
Dar oare-ai putea
Sa vii iar langa mine
O lume doar pentru noi
Pentru noi doi
As cauta cu tine"

(Versuri Compact - Mi-e tare dor de tine  http://www.versuri.ro/versuri/igdd_compact-mi-e-tare-dor-de-tine.html)
 
Si acum, tot fara alte comentarii, primul motiv:

"1. Cineva se­-ngrijeşte
De mine mereu!
Nu-i deloc întâmplarea,
E­-al meu Dumnezeu.
Zilnic toarnă asupra mea
Daruri din plin,
Mulţumire­-I aduc şi mă­-nchin.

R: E Cineva! Şi Îi mulţumesc.
E Cineva! Este Tatăl ceresc!
Darul nespus e Domnul Isus.
Ce măreţ e­-al meu Dumnezeu!

2. Mulţi nu cred azi
În Domnul, slăvit Creator
Nici nu văd al naturii
Şi­-al vieţii izvor.
Câte inimi sărmane
Se pierd zi de zi!
Pentru toate n­-au cui mulţumi.

3. Dintre daruri, mai sfânt,
Mai măreţ şi frumos
Este darul salvării
Prin Domnul Hristos.
N­-am cuvinte nici versuri
Să­-I spun dragostea
Ce e­-n clocot în inima mea."

 (http://www.resursecrestine.ro/cantece/1338/cineva-se-ngrijeste-de-mine)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu