miercuri, 13 martie 2019

Despre consternare

Imi propusesem sa fac o pauza si sa ma plimb. Prin mediul online, fireste!

Si asa am facut pana am dat peste un mesaj postat de cineva, poate cu intentii bune sau cum o fi gandit-o respectivul, mesaj care mi-a produs o puternica consternare (sic! pentru carcotasi, deoarece am facut aceasta alaturare intentionat), daca nu chiar ....

Raman la consternare!

Caci, desi apreciez personalitatea celui care a exprimat mesajul si am, ca tot romanul, si eu multe de criticat nu pot fi de acord cu sublinierea facuta in el.

Asta pentru ca, mai intai, circul pe drumurile tarii, judetene, nationale, simple, rapide sau autostrazi asa cum sunt ele, cu mandria ca, asa cum am facut referire in postari anterioare, am fost si eu un umil participant la modernizarea unei portiuni din importanta ruta E-85!
Apoi pentru ca, recent, am operat nepotica de vegetatii adenoide in spitalul judetean, fara interventii, pile sau solicitari de mita, eu insumi muncind inca, in incercarea de a obtine un venit decent completand "pensia nesimtita" de nici 1700 lei (multumesc dl D.C. pentru procentul 65% nemodificat din 2015) intr-un sistem cu legaturi si activitate in domeniul sanitar, ca reprezentant teren, nu va speriati!
Nu in ultimul rand, pentru ca am nepoti care, asa cum este invatamantul romanesc, se pregatesc in scoli locale care"produc" absolventi pentru licee si facultati din sistemul de invatamant, asa cum este el. Iar sora mea, profesoara cu ultimul grad didactic, poate confirma ca in Romania se face scoala, chiar daca nu la nivelul acelor tari spre care visam acum, au visat atunci si vor visa cei care, incepand "invatamantul de 15 ani", derutanta sintagma infierata atat de puternic in media pentru ca cineva propune ca gradinita sa fie inclusa in invatamantul obligatoriu, vor avea la ce gandi atunci cand vor depasi faza gimnaziala!

Astfel, existand in Romania, repet, asa cum sunt si se prezinta si sosele si spitale si scoli cum altfel poti privi "reclama" facuta pentru "cei care vin la noi" decat cu costernare?

Ca sa ma exprim cu condescendenta, indiferent de cine-o fi sau, cum fumos declama "Motu' Pittis", "de-o fi un A, de-o fi alt A"!

S-auzim numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu