vineri, 27 septembrie 2019

Din cei aproape 30!

Ca lucrurile merg asa cum merg o evidentiaza realitatea, o comenteaza analistii, o parodiaza o anume media si o "imprastie" restul, ca mine si ca tine, cititorule.

Cum nu mi-am propus decat sa las un gand de simplu cetatean, ma opresc din analize, parodieri samd si imi exprim, ca sa zic asa, nedumerirea fata de ceea ce, de aproape treizeci de ani am trait, fara sa luam in seama importanta sau semnificatia respectivelor. 

Fraze care, dupa parerea mea, ar face obiectul si subiectul unei dezbateri vizavi de intrebarea "de ce ?"!

Incerc, asadar, sa redau putin din ceea ce am trait impreuna si mi-a ramas in memorie, ca "pietre de incercare" pentru democratia noastra originala, expresii fara de care, poate, am fi fost intr-o alta directie. Cum redarea nu este decat din memorie, rog sa fiu iertat pentru inadvertente. Nu fac nici o referire la "surse"!

"Si cu voia dvs...ultimul pe lista!"

"Ce-ati facut in ultimii cinci ani?"

"Noi muncim, nu gandim!"

"Ce faci, mai animalule?"

"Am fost invins de securitate!"

"Sa traiti bine!"

"Ce vrei, mai gaozarule?"

"Pasarica!"

"Romania lucrului bine facut!"

SAMD!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu