sâmbătă, 8 octombrie 2016

Gand la ... integrare

Nu mi-am propus sa punctez, astazi, despre integrare prin intrarea noastra (chipurile?) in familia VIPER-ilor, dupa cum auzeam astazi un comentariu pe un post tv. Din cate stiu, VIPER-ul este "confectionat" in alta parte, pe o platforma mult superioara si ca tehnica dar si ca pret. Oricum este insa, sper ca aceasta achizitie sa nu semene cu cea legata de "marea realizare" a fregatelor dezafectate. Pentru ca zambind a rade tot noi, poporul, vom plati "beneficiile". Caci, nu-i asa, poporul plateste pentru toate, bune dar de cele mai multe ori ne-bune.

Astazi mi-am propus sa evidentiez un alt fel de integrare. Cea cunoscuta, deja, de vreo saptamana prin aducerea la Bucuresti a unei etape din Snooker European Masters. Realizare de exceptie pe care o asteptam de mult, dupa ce am vazut etape desfasurate aproape peste tot in spatiul ex....
Si chiar daca "favoritul" meu, despre care am mai scris si cu alta ocazie, a ratat calificarea in finala, m-am gandit ca evenimentul trebuie "punctat". Cel putin din doua motive.

Primul ar fi lupta. In meciurile de snooker lupta se da pana la ultima bila si ultimul joc. Cu toate acestea este o lupta a pregatirii si, uneori, a sansei chiar daca beligerantii sunt, de multe ori, prieteni. Dar este o lupta frumoasa!
Al doilea motiv tine de demnitate. Mai ales in cazul infrangerii. Fiecare este constient ca greselile sunt doar ale lui, atunci cand rateaza. Iar cand greseste partenerul, exploatarea momentului poate aduce victoria. Sau nu.
Dar exista o demnitate a infrantului care nu se prea vede in alta parte!

Astfel, cu gandul la aceasta "integrare", astazi mi-am propus sa raman doar la placerea de a urmari meciurile de snooker, atata timp cat am cum si unde. 
E prea multa mizerie in rest si, sincer, m-am cam saturat de ea.
Si pentru ca maine este o alta zi de meditatie si introspectie, pentru cine este interesat, nu pot incheia scurta trecere pe aici fara a evidentia un alt MARE ADEVAR care, potrivindu-se contextului, de cele mai multe ori ne scapa:

"3Calul este pregătit pentru ziua luptei, dar biruinţa este a DOMNULUI."(http://www.bibleserver.com/text/NTR/Proverbele21)

Si ma gandesc ce bine ar fi daca ne-am "integra" si din acest punct de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu