joi, 23 martie 2017

Gand din ... comentarii

Nu stiu cati dintre cei care se "delecteaza" cu articolele din mediul online obisnuiesc sa citeasca si comentariile. Eu mi-am facut un astfel de obicei si, sincer, nu-mi pare rau.

Astazi, bunaoara, am citit un material interesant despre cineva deosebit, pe care nu-l voi numi dar il voi evidentia doar prin comentariul care m-a "focusat" si mi-a "itit" randurile de fata.
Las celor "interesati" placerea de a gasi sursa pe care, uite-asa, nu o dau!?! Comentariul este preluat, bineinteles, prin copy-paste.
Iata-l, asa dupa cum l-am preluat de ... acolo, mai putin culoarea textului, modificata de mine:

"  Eugen (1 comentarii)  •  22 martie 2017, 13:43
I-am solicitat domnului jenei un autograf pe o carte;nu numai ca nu mi-a dat,dar mi-a sugerat sa iau si de la stoica,prezent in acea imprejurare Mare caracter!" 

Gandul care s-a nascut, deci, din cele citite m-a dus spre un alt material citit tot astazi, legat de o "promovare" intr-o speta de mare actualitate, promovare care sper sa fie spre binele TARII si nu al unei anume persoane.

Spre acea promovare (pardon, acea persoana promovata) s-a indreptat si se indreapta aceste randuri in speranta ca, trecand peste faptul ca este un fizician, va putea fi categorisit si el MARE CARACTER.

Si, pentru ca mult prea multi dintre conationalii nostri vor sa ajunga "mari caractere" dar nu stiu cum (tot un material parcurs de mine facea comparatia unui parlamentar britanic iesit sa acorde prim ajutor politistului injunghiat vis-a-vis de politicianul roman "in desuuri" (?), vreau sa redau, iarasi si din nou, chintesenta "spetei", curpinsa intr-o poezie de exceptie din care voi reda doar finalul, desi toata trebuie analizata, retinuta, invatata:

"Dacă-ntre Regi ţi-e firea neschimbată  Cşi-n Mulţime - nu străin de ea;
Amic sau nu, de 
nu pot să te-abată;De toţi de-ţi pasă, dar de nimeni prea
Dacă 
ţi-e dat, prin clipa zdrobitoare,   treci şi s-o întreci, mereu bonom,
atunci: a ta e Lumea asta mare  
şi, mai mult, fiul meu: atunci - eşti Om! " 

(http://www.pruteanu.ro/MeritaImag+Texte/if-daca-bil+.htm)

Iar eu completez, DE MARE CARACTER!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu