miercuri, 1 martie 2017

Gand ... SA FIE!

In nebunia care ne macina continuu (si nu doar pentru ca traim in Romania) am trecut in revista stirile. Care mai de care mai "palpitante" si pline de mioritica "concentratie". De orice pare a ne afunda, in loc sa ne elibereze.

Pe pagina mea am gasit o postare muzicala cu formatia mea "de suflet". Cine nu iuneste "Beatles"?

Gandindu-ma, insa, cat de jos putem sa ajungem doar din vina noastra dar si la indemnul din ultima "aparitie", m-am indreptat spre alte versuri, din panoplia aceleiasi trupe. Un hit de actualitate (1970) mi-a focusat atentia. Il redau, prin copy-paste, asa cum l-am gasit tradus, cu o sugestie: A SE TRECE PESTE PREJUDECATI! 

Merita!

"Să fie

Când sunt în necaz,
Fecioara Maria vine la mine
Și-mi spune vorbe înțelepte
Lasă să fie...
Și în perioada mea de tristețe,
Ea stă chiar în fața mea
Și-mi spune vorbe înțelepte
Lasă să fie...
Lasă să fie, lasă să fie...
Lasă să fie, lasă să fie...
Îmi șoptește vorbe înțelepte
Lasă să fie...
Când toți oamenii răniți sentimental
Trăiesc într-o lume care cade de acord,
Există o rezolvare
Lasă să fie...
Pentru că deși ei pot fi despărțiți, încă
Mai există o șansă pe care o vor vedea.
Există o rezolvare
Lasă să fie...
Lasă să fie, lasă să fie...
Lasă să fie, lasă să fie...
Da, există o rezolvare.
Lasă să fie...
Lasă să fie, lasă să fie...
Lasă să fie, lasă să fie...
Îmi șoptește vorbe înțelepte
Lasă să fie...
Iar atunci când e înnorat noaptea,
Tot există o lumină care strălucește pe mine
Strălucește până în ziua de mâine
Lasă să fie...
Mă trezesc din cauza muzicii
Fecioara Maria vine la mine
Și-mi șoptește vorbe înțelepte
Lasă să fie..."

(http://lyricstranslate.com/ro/let-it-be-sa-fie.html)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu