marți, 4 februarie 2020

Punct de vedere

.
Am ales pentru astazi, dupa atatea materiale cu impact citire si recitite, dar si pentru viitorul foarte apropiat un text, poate, deosebit. Cu siguranta! Din foarte multe puncte de vedere, pentru mine!
Dupa parerea mea, fara nici o aluzie la sursa, materialul poate ajuta pe oricine vrea sa se uite in el. El, ca material sau ca el, cititor. Si asta pentru ca, nu-i asa, privim lucrurile diferit din multe puncte de vedere, inclusiv al propriei noastre vederi care poate fi normala, prezbita, mioapa samd. Nu mai vorbesc de alte criterii de ...deosebire!
Ideea spre aceasta postare mi-a fost "itita" de o gluma stiuta din trecut, vizavi de "punctul de vedere", care suna cam asa
(cu scuze pentru cei mai pudici):
"" E lung Pamantul, ba e lat", spunea Cosbuc cand era beat.
Dar Galileo din mormant: "mananci rahat, ca e rotund!""
Noapte buna tuturor, doamnelor si domnilor!   
DESTEPTI.RO
Expresia latinească “Et in Arcadia ego!” înseamnă “Şi eu am fost în Arcadia!” şi exprimă regretul/nostalgia pentru o fericire pierdută. Arcadia este denumirea unei regiuni din Grecia antică, locuită, la vremea aceea, de un popor de păstori socotit fără prihană. În timp, Arcadi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu