luni, 10 noiembrie 2014

Patimi

„Fii atent pe cine calci când urci, că vei întâlni aceiași oameni la coborâre.” — Donald Trump

Imi este de ajuns cata murdarie am vazut zilele acestea in tot balciul politic mioritic, pentru a mai tine partea unuia sau altuia.

Cunoscand, insa, precedentul estic mai mult decat relevant, ma ingrijoreaza ca marea majoritate (poate contestatara pe buna dreptate a unei situatii rosii cu baroni locali) nu intrevede, dupa cum nu a prevazut nici in 2004, ceea ce se poate intampla intr-o anumita situatie: miscarea , usor de anticipat, care se pregateste intr-o eventuala victorie, pentru urmatorul premier (mai trebuie reamintita "schema" Putin - Medvedev, intr-o speta mioritica cu final asteptat?).

Dar poate ma insel (si bine ar fi) si de aceea las toate patimile sa-i macine pe cei care fac din acest lucru un precedent periculos spre un razboi fratricid, salut prezenta domnului Melescanu in fruntea M.A.E. si spun, asa cum a ramas ca invatatura si pentru noi (eludata atat de usor de cei mici dar, mai ales si de cei mari):

8 Depărtează de la mine neadevărul şi cuvântul mincinos; nu-mi da nici sărăcie, nici bogăţie, dă-mi pâinea care-mi trebuie.8 Prefacatoria si cuvantul mincinos indeparteaza-le de la mine; saracie si bogatie nu-mi da, ci da-mi painea care-mi este de trebuinta,
9 Ca nu cumva, în belşug, să mă lepăd de Tine şi să zic: "Cine este Domnul?" Sau ca nu cumva, în sărăcie, să fur şi să iau în deşert Numele Dumnezeului meu. 9 Ca nu cumva, saturandu-ma, sa ma lepad de Tine si sa zic: "Cine este Domnul?" Ca nu cumva, saracind, sa ma apuc de furat si sa defaim numele Dumnezeului meu.
http://www.ebible.ro/biblia/paralel/cornilescu-ortodoxa/proverbe/30/

Fara nici o patima sau ... alte tertipuri mioritice!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu