vineri, 20 mai 2016

Doar ... multumire !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Astazi, doar multumire.

Nu, nu mi-a venit decizia de pensie. Fac parte din alta categorie, sunt pe alt tabel sau, pur si simplu, sunt discriminat? Chiar ma gândeam daca nu trebuie sa fac ceva in aceasta directie.

Nu, nu mi-am schimbat locul de munca. Sunt la o varsta când nimeni nu se mai uita la tine, chiar daca guvernantii se lauda cu programe de protecie pentru persoanele trecute de 50 de ani. De altfel, nici nu am incercat mai ales ca nu beneficiez de pcr-ul inca de mare actualitate (adica pile, cunostinte si relatii pentru "carcotasi").
Si nu, nu am fost ... Dar ma opresc.

Am destule motive pentru multumiri si le fac de fiecare data când ma trezesc si vad lumina zilei.

Dar astazi am un motiv mult mai serios pentru a-I multumi Lui DUMNEZEU.
Am trecut la o palma pe langa un dezastru. Sau ceea ce putea fi un dezastru rutier pe una din strazile Constantei. Nu mai conteaza numele. Caci, circulând pe un drum cu prioritate, intr-o intersectie cu un drum semnalizat cu OPRIRE, un cetatean oarecare, cu o doamna respectabila langa el, dupa ce, in prima faza a oprit, mi-a intrat pur si simplu in fata. Am uitat sa spun, eu eram cu un Matiz, el cu un Passat.
Si cum frânele au tinut si m-am oprit la un lat de palma de "civilizatul" personaj, stau acum in fata laptopului. Colega mea, pe care o duceam acasa poate da marturie, mai ales ca s-a speriat mai rau decat mine.

Acum, ca o paranteza, nu cred ca a fost vreo conspiratie in ceea ce ma priveste, nici macar din partea celor care nu ar vrea sa-mi acorde pensia pe care LEGEA mi-a dat-o ca un drept. Asa ca il rog pe Dumnezeu sa le dea mai multa minte celor care beneficiaza de indispensabilul permis de conducere.
Cat despre "partea cealalta", am o vorba dupa care ma calauzesc: "ce ti-e scris, in dosarul de cadre ti-e pus, acolo SUS!".

In consecinta, ma intorc la MULTUMIRE pe care o redau tot din aceeasi Carte a Cartilor, prin copy-paste:

"1 Ai milă de mine, Dumnezeule! Căci nişte oameni mă hărţuiesc. Toată ziua îmi fac război şi mă chinuiesc.

2 Toată ziua mă hărţuiesc potrivnicii mei; sunt mulţi şi se războiesc cu mine ca nişte trufaşi.


3 Ori de câte ori mă tem, eu mă încred în Tine.

4 Eu mă voi lăuda cu  Dumnezeu, cu Cuvântul Lui. Mă încred în Dumnezeu şi nu mă tem de nimic. Ce pot să-mi facă nişte oameni?

5 Întruna ei îmi ating drepturile şi n-au decât gânduri rele faţă de mine.

6 Uneltesc, pândesc şi îmi urmăresc paşii, pentru că vor să-mi ia viaţa.

7 Ei trag nădejde să scape prin nelegiuirea lor: doboară popoarele, Dumnezeule, în mânia Ta!

8 Tu numeri paşii vieţii mele de pribeag; pune-mi lacrimile în burduful Tău. Nu sunt ele  scrise în cartea Ta?

9 Vrăjmaşii mei dau înapoi în ziua când Te strig: ştiu că Dumnezeu este de partea mea.

10 Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvântul Lui, da, mă voi lăuda cu Domnul, cu Cuvântul Lui.

11 Mă încred în Dumnezeu şi nu mă tem de nimic. Ce pot să-mi facă nişte oameni?

12 Dumnezeule, trebuie să împlinesc juruinţele pe care Ţi le-am făcut; Îţi voi aduce jertfe de mulţumire.


13 Căci mi-ai izbăvit sufletul de la  moarte, mi-ai ferit picioarele de cădere, ca să umblu înaintea lui Dumnezeu, în lumina celor vii."    

(https://biblia.resursecrestine.ro/psalmii/56)
                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu