duminică, 29 mai 2016

Scenariu din ... 1971

Desi am incercat sa-l postez, asa cum l-am vizionat astazi in "Gala umorului romanesc", nu am reusit. Nu l-am gasit decat pe Facebook si l-am postat in cronologia mea.

Dar acest ... scenariu merita mai mult. Mai ales in zilele noastre, când toti (sau aproape toti alesii si numitii) se simt cu "musca pe caciula" si asteapta ... ceea ce prezinta si scenariul: SA-L RIDICE!

A, am uitat sa previn ca orice asemanare nu are nici o legatura (vorba unui cli din celebra serie "B.D." -redare din memorie: "ce-ati facut ma, de trebuie sa va legati? Gogule, legati centurile!") cu realitatea. Sau are?

Caci ... L-AU RIDICAT! GUNOIUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(acum, la cat gunoi s-a acumulat postdecembrist, orice conexiune pote fi facuta si este cat se poate de ancorata in realitate!).

Asa ca am incercat sa copii o adresa pe care o postez, mai jos, prin copy-paste.

M-ar bucura sa redea "scenariul". Daca nu, va sugerez sa urmariti pe Facebook "Gala unorului romanesc" sceneta "L-au ridicat" (1971) cu Stefan Banica si Anda Calugareanu.
Va asigur ca merita!

https://www.facebook.com/GalaUmorului/videos/1518285378468525/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu