miercuri, 22 iunie 2016

Despre nostalgie, doar

Astazi poate par a fi putin nostalgic. Si nu vreau sa contrazic. Avem nevoie si de putina nostalgie in aceasta lume nebuna in care suntem prinsi ca pestii intr-un acvariu, indiferent cat de mare ar fi el.

M-au impins spre aceasta stare nostalgica (si, pentru ca nu vreau sa dau apa la moara carcotasilor, precizez din capul locului ca eu i-am gasit remediul) evenimente si declaratii cu relevanta despre un anume subiect care, cu siguranta, va produce multe cutremure in democratia noastra originala. Daca se va publica un anume document, pe bune.

Si cum viitorul nu prea mai "suna" bine, dpdv comunicativ, mi-am adus aminte de o veche melodie ascultata nu doar când eram copil si care se incheie, nostalgic, cu o expresie care m-a impins spre aceasta: "Mi-e dor de vremea când eram fericiti! (sau fericit?)". Interesant, nu?

De aceea, doar nostalgic dupa audierea ei, zic si eu ca merita ascultata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu