sâmbătă, 13 august 2016

Gand la ... un alt statut

In sfarsit ... s-a rezolvat.
Dupa multe asteptari, adica multe luni de asteptare (daca nu ani, dupa cum a fost "lucrata" legea prin care nu doar eu am fost furat) am primit "verdictul".

Am un nou statut. Sunt pensionar.

Un prieten drag mi-a transmis ca nu conteaza cat este de mare ci cat este de lunga. Pensia, bineinteles. Asa gandesc si eu.

Tocmai de aceea, gândul de astazi (de fapt ar fi trebuit sa fie de ieri, dar nu am avut acces la "tehnic") se indreapta spre niste versuri care m-au insotit in toata aceasta perioada si nu numai. Merita avute in atentie, pentru toate momentele vietii, chiar daca le-am mai postat si anterior.

"1. Mulţumim, o, Tatăl nostru,
Pentru Fiul Tău iubit.
Mulţumim că-n orice vreme
Minunat ne-ai ocrotit.
Pentru primăveri senine,
Ca şi pentru toamne reci,
Pentru lacrimi, Ţie, Doamne,
Îţi aducem slavă-n veci.

2. Mulţumim pentru răspunsul
Rugăciunilor ce-l dai.
Mulţumim că ajutorul
Gata pentru noi îl ai.
Pentru rău şi pentru bine,
Pentru sfinte mângâieri,
Mulţumim pentru iubirea
Mai bogată azi ca ieri.

3. Mulţumim pentru toţi spinii,
Mulţumim şi pentru flori,
Pentru case şi cămine,
Pentru soarele din nori.
Pentru bucurii nespuse,
Pentru pace Te slăvim,
Pentru tainica nădejde,
Doamne mare-Ţi mulţumim. "

(http://www.resursecrestine.ro/cantece/4773/multumim-o-tatal-nostru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu