joi, 9 august 2018

Invitatie la ...privit!

M-am oprit, zilele astea, pe mai multe pagini publicate in mediul online, incercand sa descifrez cate ceva din incalcita realitate mioritica, daca se poate descifra.

Dupa lungile "pedalari" printre postarile de tot felul, m-a strafulgerat un gand, venit de la o formatie cu...trimitere. Nu ca nu as fi gasit in alta parte idei relevante. Dar am gasit o legatura, delicata si mai mult decat relevanta, in acelasi timp, in versurile pe care m-am gandit sa le postez. Pentru privit astazi, maine sau...oricand!

"Ia un loc
Trage aer in piept, ia un loc
Langa mine te astept, ia un loc
Si un timp de ragaz tine-n loc
Doar in zile de azi

Refren (x2) 
Ai un loc in lumea mea
Vreau un loc in lumea ta
 
Ia un loc
Uita tot ce e rau, ia un loc
Sunt preietenul tau, ia un loc
Si priveste-ma putin cu alti ochi
Lumea in care traim

Refren (x2) 
Ai un loc lumea mea
Vreau un loc in lumea ta"
(https://www.versuri.ro/versuri/directia-5-directia-5-ai-un-loc-_rju2.html)

Nu-i asa ca se vede altfel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu