joi, 15 august 2019

Dor de...altceva!

Desi de dragoste, versurile cantecului urmator mi-au trezit un puternic sentiment de dor. Dupa alceva! 

Nu pentru ca as fi nostalgic ci pentru ...linistea de alta data. Cum gandurile mele nu sunt relevante las, in aceasta zi, doar versurile sa vorbeasca. 
Iata-le de pe https://www.versuri.ro/versuri/vasile-seicaru-din-prea-mult-sau-prea-putin.html

Poate.....

"Vasile Șeicaru - Din prea mult sau prea putin

Nu merg nici calare, nici pe jos
Nu sunt nici urat, dar nici frumos
Nu merg seara cu trasura
Dar mai simt in piept arsura
Dorului, prea dor, de ochii tai.
Nu ascult de gura lumii
Chiar daca insista unii
Dar mi-e dor, prea dor, de ochii tai.

Refren: Din prea mult, sau prea putin
As mai bea un strop de vin
Si o ceasca de cafea,
Ori mai buna, ori mai rea
Si-apoi ce-o mai fi, om mai vedea.

Nu merg seara neica, la sosea
Nici nu port costum de catifea,
Mai gasesc vreun ban, mai vere
De benzina, sau de-o bere
Dar mie dor, prea dor, de ochii tai.
Nu ascult de gura lumii
Chiar daca insista unii
Dar mi-e dor, prea dor, de ochii tai.

Refren:.....................................

Daca am pe frunte semnul meu
Si daca mai cred in Dumnezeu
E pentru ca-n fata mortii,
Sau a vietii sau a sortii
Mi se face dor, de ochii tai.
Nu ascult de gura lumii
Chiar daca insista unii
Dar mi-e dor, prea dor, de ochii tai.

Refren:.....................................

Refren:....................................."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu