vineri, 30 august 2019

De... inca o data

E greu cand imparti cu altcineva. Strain!

Dar si mai greu cand trebuie sa imparti cu cineva la care tii!

Cum mai mult nu vreau sa comentez si pentru ca, inca, impartim aceasta unealta numita laptop, astazi raman la o poezie. Timpul nu-mi permite mai mult acum!

"Nu mi-e destul. Si dupa orisice
as spune: inc-o data!
Orice se-ntampla-i ca si cum
s-ar intampla c-o fata.
Ah, nici un rod nu mi-e destul,
il vreau si-n alte chipuri.
Se poarta raul catre mari,
dar piere in nisipuri.
Nu-i apa sa astampere de-ajuns,
nu mi-e destul vieata, cartea.
Iubire-as vrea, pierzare, jar,
cum voi simti odata moartea.
Nici din lumina n-am destul,
caci ea-i doar o legenda, iata.
Nimic sub zare nu-i destul,
vreau totul inc-o data!"
(http://www.lucianblaga.eu/opere/poezii/inca_o_data.html)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu