luni, 4 noiembrie 2019

Si va fi..."lapte si miere!"?

Dragilor, nu vreau sa fac nici un comentariu asupra "evenimentului" recent incheiat in Parlamentul national. Pentru ca traim, dupa parerea mea, intr-o epoca perfect caragialesca ce nu mai are nevoie de comentarii!

Cum, sigur, nu va curge "lapte si miere", asa cum se asteapta majoritatea joviala de astazi ci vor fi dureri si crize negandite acum, dar care vor conta si se vor decanta anul viitor si pentru ca factorul om, in mirificul nostru plai mioritic, este atat de influentabil si manipulabil, dincolo de intelegerea si priceperea noastra m-am oprit la o referinta vizavi de sintagma din titlu si continut.

Preluata de pe https://booknation.ro/recenzie-lapte-si-miere-de-rupi-kaur/, redau din aceasta partea care mie mi se pare mai mult decat relevanta pentru momentul in speta. Am facut doar o evidentiere finala!

Lectura placuta si meditare dupa suflet, inima si cuget!

"Cartea este împărțită în patru părți: durereaiubirea, ruptura și vindecarea...

 Durerea:
mi-ai țintuit
picioarele la
pământ
cu picioarele tale
și mi-ai cerut
să mă ridic
Iubirea:
nu vreau să te am
ca să umplu golurile din mine
vreau să mă umplu singură
vreau să fiu atât de completă
încât să luminez un oraș întreg
și apoi
vreau să te am
pentru că noi doi împreună
îi putem da foc
Ruptura:
erai tentant de frumos
dar înțepai când mă apropiam
Vindecarea:
ce mă sperie cel mai tare
e când facem spume la gură de invidie
că alții reușesc
și respirăm ușurați
când eșuează
lupta noastră
de a ne sărbători unul pe celălalt este
ce s-a dovedit a fi cel mai dificil

la a fi om"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu