marți, 1 decembrie 2015

De ziua noastra

Fara multe alte cuvinte, de ZIUA NOASTRA mi se pare corect sa redau "chemare" extraordinara lansata de un slagar contemporan, "DIN TOATA INIMA" (http://traiestemuzica.ro/versuri/voltaj-din-toata-inima-versuri/):



"Am mers pe sarma de o mie de ori
Si nici macar nu am avut vreun antrenor
Nici vreun ajutor
 
Am dat-o-n bara de o mie de ori
Dar e un Hagi-n mine care stie sa dea gol
Sa ma faca-nvingator


Viata trece in viteza
Ii pun doua puncte si o paranteza
Si oricat mi-ar fi de greu
Pe-un picior de plai ma gasesti mereu


Imi cere inima s-o mai spun o data
Asta e tara mea, jur ca-i minunata
Cei care simt la fel, sa-nceapa nebunia
Din toata inima, pentru Romania

Imi cere inima s-o mai spun o data
Asta e tara mea, jur ca-i minunata
Cei care simt la fel, sa-nceapa nebunia
Din toata inima, pentru Romania
Din toata inima, pentru Romania


Aici raman, chiar daca nu-i usor
Caci Vlaicu mi-a dat aripi ca sa pot sa zbor
Deasupra tuturor


Francezii poate ca ar trebui
Sa-nvete ca nu se pronunta „Brancu si“
Regret, dar c’est la vie


Viata trece in viteza
Ii pun doua puncte si o paranteza
Si oricat mi-ar fi de greu
Pe-un picior de plai ma gasesti mereu


Imi cere inima s-o mai spun o data
Asta e tara mea, jur ca-i minunata
Cei care simt la fel, sa-nceapa nebunia
Din toata inima, pentru Romania

Imi cere inima s-o mai spun o data
Asta e tara mea, jur ca-i minunata
Cei care simt la fel, sa-nceapa nebunia
Din toata inima, pentru Romania

Imi cere inima s-o mai spun o data
Asta e tara mea, jur ca-i minunata
Cei care simt la fel, sa-nceapa nebunia
Din toata inima, pentru Romania

Imi cere inima s-o mai spun o data
Asta e tara mea, jur ca-i minunata
Cei care simt la fel, sa-nceapa nebunia
Din toata inima, pentru Romania!"


Iar ca un raspuns la toate intrebarile fara raspuns puse in acest sfert de veac, trebuie sa redau si un subiect de meditatie absolut relevant pentru contextul de astazi al Romaniei noastre (https://www.bible.com/ro/bible/192/psa.33.vdcc): 

"1Neprihăniților, bucurați-vă în Domnul! Oamenilor fără prihană le șade bine cântarea de laudă.
2Lăudați pe Domnul cu harpa, lăudați-L cu lăuta cu zece corzi. 3Cântați-I o cântare nouă! Faceți să răsune corzile și glasurile voastre!
4Căci cuvântul Domnului este adevărat, și toate lucrările Lui se împlinesc cu credincioșie.
5El iubește dreptatea și neprihănirea; bunătatea Domnului umple pământul.
6Cerurile au fost făcute prin cuvântul Domnului, și toată oștirea lor prin suflarea gurii Lui.
7El îngrămădește apele mării într-un morman și pune adâncurile în cămări.
8Tot pământul să se teamă de Domnul! Toți locuitorii lumii să tremure înaintea Lui!
9Căci El zice și se face; poruncește, și ce poruncește ia ființă. 10Domnul răstoarnă sfaturile neamurilor, zădărnicește planurile popoarelor.
11Dar sfaturile Domnului dăinuie pe vecie, și planurile inimii Lui, din neam în neam.
12Ferice de poporul al cărui Dumnezeu este Domnul! Ferice de poporul pe care Și-l alege El de moștenire!
13Domnul privește din înălțimea cerurilor și vede pe toți fiii oamenilor.
14Din locașul locuinței Lui, El privește pe toți locuitorii pământului.
15El le întocmește inima la toți și ia aminte la toate faptele lor. 16Nu mărimea oștirii scapă pe împărat, nu mărimea puterii izbăvește pe viteaz;
17calul nu poate da chezășia biruinței, și toată vlaga lui nu dă izbăvirea.
18Iată, ochiul Domnului privește peste cei ce se tem de El, peste cei ce nădăjduiesc în bunătatea Lui,
19ca să le scape sufletul de la moarte și să-i țină cu viață în mijlocul foametei.
20Sufletul nostru nădăjduiește în Domnul; El este ajutorul și scutul nostru.
21Da, inima noastră își găsește bucuria în El, căci avem încredere în Numele Lui cel sfânt.
22Doamne, fie îndurarea Ta peste noi după cum o nădăjduim noi de la Tine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu