joi, 31 decembrie 2015

Doar o ... urare

Am tacut, zilele acestea, din doua sau chiar trei motive.
Mi-am studiat "lectia" despre care vorbisem anterior, am lasat loc generatiei tinere sa se desfasoare si m-am gandit, mai mult, la anul care vine acus-acus.

Astazi, la cumpana dintre ani, fara a depasi contextul ultimei postari vreau sa las, traditional acestui moment, doar ... o urare pentru toti "vizitatorii" mei, in versuri ce-i drept, dupa un simplu cantec si nu numai:

1. Domnul pacii sa fie cu tine
In furtuna sau zile senine!
/: Din potirul divin sa-ti dea pace din plin!
Harul Lui, pacea Lui peste tine. :/

2. Domnul vietii cu tine sa fie
Dimineata si-n noapte tarzie!
/: Din izvorul divin sa-ti dea viata din plin!
Viata Lui, viata Lui pe vecie! :/

3. Domnul milei te aiba in paza
In racoare si-n calda amiaza,
/: Ca pe drumul divin sa-I simti mila din plin!
Mila Lui, mila Lui vesnic treaza! :/

4. Domnul slavei ti-ajute intruna
Cand mugeste sau tace furtuna,
/: Iar in raiul divin sa-ti dea slava din plin!
Slava Lui, slava Lui ti-e cununa! :/

(http://www.resursecrestine.ro/cantece/1929/domnul-pacii-sa-fie-cu-tine)

LA MULTI ANI 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu