vineri, 19 mai 2017

Gand cu ... "Mondial"

Meditand, astazi, la tot ce am auzit, citit si polemizat m-a cuprins, asa, un dor de ... trecut.

Trecutul pe care eu mi-l amintesc mereu deoarece (asta-i, fac reclama unui post de radio - sau nu, NATIONAL FM), il regasesc in muzica frumoasa cu care am crescut. Romaneasca!

Si-atunci, pentru a nu mai lasa hidosenia politicului mioritic "in functie" sa ma influenteze si sa-mi consume energia necesara altor intreprinderi, mult mai rentabile si de dorit, m-am oprit la niste versuri. De cantec.
Poate le-am mai postat, dar merita atentie. Parerea mea!

"De va veni la tine vântul,
Purtând povestea mea amară,
Jelitul lui să nu te-nfrângă,
Mustrarea lui să nu te doară.

Nu-i vina ta... Aşa e scrisă
Nemilostiva lege-a firii;
Sărutul otrăvit al brumii
Omoară toamna trandafirii...

Şi cine s-ar opri să plângă
O frunză veştedă-n cărare,
Când codrii freamătă alături
Şi râd în răsărit de soare?..."


Octavian Goga - Cântece 
(http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/cantece.php)

Va mai aduceti aminte de ... Mondial?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu