miercuri, 3 mai 2017

Despre ... o zi

Pentru ca am gasit intre postari si melodia "standard" a zilei si pentru ca sunt constient ca multi trec, astazi, prin aceasta stare de neputinta, datorita pierderii cuiva drag, m-am oprit la ea (eu n-am sa spun la care ea, se va subantelege!).

Am facut un comentariu langa distribuirea postarii si nu-l voi mai repeta.
Dar il voi completa cu ceva care merita pentru ca, punctand esenta la care ma refeream, ramane interesant si, de ce nu incitant, ce poate insemna ... O ZI.
De pe un site la indemana oricui: 
http://www.resursecrestine.ro/cantece/3170/un-timp-de-o-zi

"1. Eu sunt un om, sunt doar un om
Ajută-mi Te rog să cred mai mult ce pot a fi,
Să sper mai mult în al meu Domn,
Ajută-mă să Te slujesc timp de o zi.

R: /: Un timp de o zi, Isuse,
Atât este tot ce-mi doresc
O, dă-mi Tu puteri
Ce-am de făcut să-nfăptuiesc
Căci mâine nu ştiu, Isuse
Dacă va mai fi înc-o zi
Nu ştiu timpul când 
Viaţa mea se va sfârşi. :/

2. Îmi amintesc cum pe pământ
Cu oameni umblai şi le vorbeai prin Duhul Sfânt
O, vin şi azi, prezent să fii
Să ne vorbeşti prin Duhul Tău timp de o zi."



Refrenul mi se pare mai mult decat sugestiv, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu