joi, 25 iulie 2019

Doar atat

Cu putin timp in urma, revazand un film interesant, am postat ceva pe FB.
Pentru ca nu sunt o persoana urmarita (sa ma bucur, sau nu?), reactiile au fost aproape insignifiante. Spun aproape, pentru ca am avut sase persoane care mi-au transmis feed-back-ul, pentru care le multumesc!


Cum am "implementat" din plin mesajul, printr-o experienta identica cu cea traita acum noua ani, m-am gandit ca astazi se merita sa-l reiau si sa-l postez aici, prin copy-paste, pentru a-i ajuta si pe unii si pe ceilalti care compun cele doua tabere antagonice: PRO - CONTRA, NOU - VECHI, ...PUTERE - OPOZITIE!.

De ce?

Cititndu-l, analizandu-l si meditand la el, cei care, intr-un fel sau altul, il aplica in diferitele momente ale vietii, vor intelege de ce, dupa cum si versurile dintr-un slagar de Cenaclu spuneau:

"Pe Pamant avem, de toate....

.......
Si noroi si stele!".

Iata, deci, cugetarea la care nu astept decat reactii normale:

"Dacă te rogi pentru ploaie, trebuie să te ocupi și de noroi". (Denzel Washington)
(https://ro.sainte-anastasie.org/articles/frases-y-reflexiones/las-70-mejores-frases-sobre-la-lluvia.html)

Doar atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu