marți, 16 iulie 2019

Intrebare pentru noi insine!

Este foarte adevarat: gandul de astazi, pentru ca raman la aceleasi "ganduri de simplu cetatean", mi-a fost sugerat de o postare aparuta pe o pagina pe care o urmaresc si pe care am dat-o mai departe, pentru ca se merita. A fi citita, gandita, analizata samd!

Ideea care s-a itit e, de fapt, un gand-intrebare pe care vreau sa-l lansez pentru fiecare dintre cei care, intamplator sau nu, vor trece pe aici. Si care cere un raspuns, in forul interior al fiearuia dintre noi. 

Aceasta intrebare este: CE MA FACE FERICIT?
Am scris-o cu litere mari, pentru ca mi se pare chintesenta existentei umane.

Acum, pentru ca nu vreau sa intru in traditionala dezbatere a originii noastre (pun de aceea termenii alfabetic), creationism vs evolutionism (bine, si la primul termen se pot face extinderi), mi-am permis sa fiu doar "instigatorul", nu si "descalcitorul" spetei. Asa cum precizam, intrebarea se adreseaza fiecaruia personal si cere, nu-i asa, introspectie si multe altele, pe langa aceasta.

Nu fac referire nici la texte de obicei folosite intr-o polemica, pentru sustinerea uneia sau alteia dintre pareri, nici citatele celebre, nici trimiterile usor de gasit, mai ales in mediul online. Nu fac nici apologia unui anume autor sau unei anume antamari.

Fac referire doar la niste versuri dintr-un musical drag mie, dupa o celebra piesa, preluate de pe http://www.operanationala.ro/stire_detalii.php?id_item=2341

"De-as avea odaita mea 
si-o sobita fierbinte-n ea
si-un om sa ma iubeasca 
ah, ce minunat ar fi!" 

Si la concluzia mea, in incheiere: oamenii simplii, au dorinte simple

Care, implinite, dau adevarata fericire care nici nu se poate cumpara si nici acapara! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu