marți, 5 februarie 2013

Un apel

Au foat 150 de postari in care mi-am exprimat, mai mult sau mai putin corect, gandurile vizavi de ceea ce, credeam eu utopic, putea sa ma ajute si pe mine in obtinerea unei corectii (REPARATII) la UN ABUZ anticonstitutional savarsit prin votarea vicioasa a Legii 263 in decembrie 2010. 
Ca nu ma inscriu in "tiparul" cadrelor militare disponibilizate in rezerva sau retragere este alta poveste despre care, daca voi mai ajunge, voi scrie.
Important este ca mi-am facut cunoscuta problema printr-un memoriu adresat atat Presedintiei, Premierilor Boc si Ponta cat si unor cadre cu functii importante din M.Ap.N, sindicat si alte institutii. In acest memoriu solicitam (redau prin copy-paste):

Domnule Comandant Suprem,
          Ca militar in rezerva, cunosc regulamentele, statutul cadrelor militare si normele care conduc la bunul mers al intitutiilor statului cu atributiuni in domeniul apararii si sigurantei nationale.
Tocmai de aceea am apelat la Dumneavoastra , anticipand raspunsurile oficiale pe care le puteam primi (si, pe care, l-am si primit, de fapt).
In speta, am solicitat analizarea si rezolvarea favorabila a cererii mele pentru o posibila pensionare militara, prin punerea in practica a uneia din cele doua variante:
1.     Daca sunt mai multe cazuri asemanatoare cu al meu:
Gasirea, prin Departamentul de Politici Economice si Sociale, variantei optime de completare a Legii 263/2010, sau a Normelor de aplicare a acesteia ( sau a legilor sectoriale ce urmeaza sa apara, sau o ordonanta de urgenta) cu urmatorul continut (coroborat cu articolul 15 al vechii legi):
LEGEA 164/2001
ART. 15
Cadrele militare care la data trecerii în rezervă nu îndeplinesc conditiile de acordare a unei pensii, dar au o vechime efectivă ca militar de cel putin 15 ani, beneficiază de pensie militară de stat la împlinirea vârstei de 55 de ani, proportional cu numărul anilor de serviciu militar.
PROPUNEREA DE INSERARE IN NORMELE DE APLICARE A LEGII 263/2010
Cadrele militare care la data trecerii în rezervă nu îndeplinesc conditiile de acordare a unei pensii, dar au stagiul minim de cotizare cel putin ca acela prevazut in Anexa 6 al prezentei legi, beneficiază de pensie militară de stat la împlinirea vârstei de pensionareconform aceleasi anexe, proportional cu numărul anilor de serviciu militar. "

A doua varianta era strict legata de cazul meu singular.

Cum nu s-a putut tine cont de propunerea mea (si este normal atunci cand nu ai PILE - CUNOSTINTE - RELATII  SI ESTI SINGUR, sa fii ignorat) in timp ce o larga pleiada de activisti si pilangii "de cumetrie si de curte"  sa fie avansata, in rezerva, fara a petrece macar O ORA ca militar, m-am resemnat in a astepta varsta standard de pensioare, conform acelei legi ilegale sau cei 60 ANI hotarati de propusa noua viitoare Lege a pensiilor militare (daca se va vota asa cum este proiectul si daca voi mai ajunge la acei ani).

In aceste conditii imi propusesem sa am cu totul alte abordari pe blog.

M-a oprit O STIRE MEDIA de ieri, cand la un post radio se anunta ca ACEA PER-SOANA, despre care scrisesem anterior ca a demascat, DOCUMENTAT, abuzuri la nivel inalt in MAI si a fost pus la dispozitie, a intrat IN GREVA FOAMEI.

Practic, fara sa se tina cont ca pana mai ieri fusese propus la avansare excepti-onala, primise numai rezultate foarte bune si era considerat foarte bine pregatit pe functia sa, a ajuns prin gestul sau curajos, UN PARIA.
Iar cel care-l ignora este tocmai noul ministrul de interne care s-a laudat ca va face lumina si curatenie in acest minister.
Nu vreau sa fac judecati in aceasta speta, dar ma intreb cum s-au implicat cei de la DGIPI, control intern sau  alte structuri in elucidarea cauzei respective, cand in joc a fost vorba de deturnari de sute de mii de euro si, nu in ultimul rand, viata unui om care vrea sa slujeasca adevarului?
Ca servesc intereselor "de grup" si nu adevarului, pare mai mult decat evident dar, oare, de aceea USL-ul a primit acea zdrobitoare adeziune la alegerile Parlamentare de anul trecut? Sau domnul ministru este "rupt de realitate" si DEPASIT DE FUNCTIA IN CARE L-A ADUS si votul nostru?

Situatia de rasu-plansu pe care o marcam in postarile anterioare (si se adevereste si prin acest caz) este si ea o consecinta a modului in care Romania "a progresat" in implementarea acelei democratii pentru care, acum 23 de ani, ne aratam "slabiciunile" ca militari care credeam ca slujim poporul (parca imi aduc aminte de un comentariu de pe un blog, in care se "infiera" gestul unui locotenent care a incalcat ordinele si regulamentele militare si a ajuns si el UN PARIA).

De aceea astazi mi-am propus sa lansez, pe blog, acest apel:

APARATI ADEVARUL, DEMOCRATIA SI LIBERTATEA castigate atat de greu !

APARATI-L SI SPRIJINITI-L PE AGENTUL SEF 
SERBAN MIHALCEA ! 

Si adresez acest apel tuturor celor care vor sa apere si sa slujeasca, real si corect poporului. 
Nu lichelelor, cu s-a facut intr-o scriere mai veche si nici ciocoilor noi, cu bodygoard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu