duminică, 17 mai 2015

De ... suflet

Traversand, inca, o perioada destul de dificila din multe puncte de vedere am incercat, astazi sa gasesc o alta modalitate de exprimare a gandurilor mele.
Si pentru ca nu vreau sa ma inscriu in aceeasi linie a analizei critice si mi-am amintit de ceea ce insemna, pentru mine singura experienta occidentala, acum douazeci de ani, mi-au venit in memorie niste versuri pe care le redau, prin copy-paste pentru ca spun mai mult decat un altfel de a multumi.
Iata-le, fara nici un alt comentariu:
"Mulţumim o, Tatăl nostru
Pentru Fiul Tău iubit
Mulţumim că-n orice vreme
Minunat ne-ai ocrotit.
Pentru primăveri senine
Ca şi pentru toamne reci
Pentru lacrimi Ţie, Doamne,
Îţi aducem slavă-n veci.
Mulţumim pentru răspunsul
Rugăciunilor ce-l dai
Mulţumim că ajutorul
Gata pentru noi îl ai.
Pentru rău şi pentru bine
Pentru sfinte mângâieri
Mulţumim pentru iubirea
Mai bogată azi ca ieri.
Mulţumim şi pentru spinii
Mulţumim şi pentru flori
Pentru case şi căminuri,
Pentru soarele din nori
Pentru bucurii nespuse
Pentru pace Te slăvim
Pentru tainica nădejde
Doamne mare-Ţi mulţumim."
(https://cantece.wordpress.com/m1/multumim-o-tatal-nostru/)
"Laudati pe Domnul, caci este bun, caci indurarea Lui tine in veac!" (1Cron.16:3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu