joi, 21 mai 2015

Din nou de ... sarbatoare

Trei sarbatori (sau mai multe) au fost mentionate in majoritatea stirilor media si, probabil sunt inca in desfasurare, mai ales cele ale numelui. 
M-am gandit, mult daca sa inserez ceva astazi sau sa astept un alt moment.
Pentru ca, insa mi se pare important acest moment (si ma gandesc la semnificatia fiecarei sarbatori, asa cum fiecare o intelege) mi-am propus sa-l marchez tot cu niste versuri, ale unui cantec sugestiv. Care au legatura si cu marea sarbatoare care urmeaza, legata strict si indisolubil de Inaltare.

"1. Cineva se­-ngrijeşte
De mine mereu!
Nu-i deloc întâmplarea,
E­-al meu Dumnezeu.
Zilnic toarnă asupra mea
Daruri din plin,
Mulţumire­-I aduc şi mă­-nchin.

R: E Cineva! Şi Îi mulţumesc.
E Cineva! Este Tatăl ceresc!
Darul nespus e Domnul Isus.
Ce măreţ e­-al meu Dumnezeu!

2. Mulţi nu cred azi
În Domnul, slăvit Creator
Nici nu văd al naturii
Şi­-al vieţii izvor.
Câte inimi sărmane
Se pierd zi de zi!
Pentru toate n­-au cui mulţumi.

3. Dintre daruri, mai sfânt,
Mai măreţ şi frumos
Este darul salvării
Prin Domnul Hristos.
N­-am cuvinte nici versuri
Să­-I spun dragostea
Ce e­-n clocot în inima mea."
(http://www.resursecrestine.ro/cantece/1338/cineva-se-ngrijeste-de-mine)

Nu numai de sarbatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu