luni, 11 martie 2013

Ganduri la un ... ECOU

S-a dus albastrul cer senin
Şi primăvara s-a sfârşit.
Te-am aşteptat în lung suspin,
Tu n-ai venit, tu n-ai venit.

Şi vara cu nopţile ei
S-a dus şi câmpu-i veştejit.
Te-am aştepta pe lângă tei,
Tu n-ai venit, tu n-ai venit.

Târziu şi toamna a plecat,
Frunşul tot e răvăşit.
Plângând pe drumuri te-am chemat,
Tu n-ai venit, tu n-ai venit.

Iar mâine, cu al iernii trist pustiu,
De mine, atunci, nu vei mai şti.
Nu mai veni, e prea târziu,
Nu mai veni, nu mai venï.


Aceste versuri, ale unui "Ecou de romanta", ma urmaresc de ceva vreme si fac sa ma gandesc, iarasi si din nou, la un raspuns primit la una din postarile anterioare.

Nu cu optimism si cu speranta ci cu deznadejde, tristete si, din pacate, totala dezamagire. Pentru ca, asa cum am mai afirmat, un articol care-mi putea fi si mie folositor, nu a putut fi inserat in nici un document REPARATOR care sa amendeze grosolana si inumana frauda neconstitutionala care a marcat promulgarea, in 2010, a discutabilei Legi 263, votata sub "obladuirea" constitutionalilor pedelisti.

Si pentru ca m-am adresat tuturor forurilor competente, inclusiv senatorului cu sarcini stricte in domeniu, imi permit sa mai pun, inca odata, doleanta mea pe acest blog, asa cum a fost ea materializata in toate memoriile trimise pana in prezent (in paralel cu articolul la care fac referire):

"

LEGEA 164/2001
ART. 15
Cadrele militare care la data trecerii în rezervă nu îndeplinesc conditiile de acordare a unei pensii, dar au o vechime efectivă ca militar de cel putin 15 ani, beneficiază de pensie militară de stat la împlinirea vârstei de 55 de ani, proportional cu numărul anilor de serviciu militar.
PROPUNEREA DE INSERARE IN NORMELE DE APLICARE A LEGII 263/2010
Cadrele militare care la data trecerii în rezervă nu îndeplinesc conditiile de acordare a unei pensii, dar au stagiul minim de cotizare cat cel prevazut in Anexa 6 al prezentei legi, beneficiază de pensie militară de stat la împlinirea vârstei de pensionareconform aceleasi anexe, proportional cu numărul anilor de serviciu militar.
 "
Deja au trecut doi ani de "chin" in domeniu si nu vreau sa povestesc prin ce am trecut, ca familie, dupa agonia cu care ne-a "binecuvantat" primul constitutional al tarii, prin pierderea dreptului care mi-l acorda acel art. 15 din Legea 164.

Am inteles ca noua lege este pe rol si va face reparatia necesara.
Dar, ma intreb, cu stresul, mizeria si inumana atitudine cu care suntem tratati noi, salahorii de peste 55 de ani, voi mai ajunge sa ma bucur de aceasta reparatie?

Dumnezeu stie!

Mie imi este frica sa nu fie, asa cum spun versurile, PREA TARZIU.

Multumesc tuturor celor "interesati" de cazul meu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu