duminică, 8 ianuarie 2017

Gand ... gri

Un gand ... gri (chiar daca inconjurat de alb) ma urmareste de ceva vreme.
Adica exact de aproape trei zile de când, dupa cum ne-a avertizat si prognoza meteo, a venit VAJA. Care, ca de obicei, ne-a luat prin surprindere caci, nu-i asa, cine ne mai este prieten?

Si de aceea nu comentez altceva decat ca, din ultimele 60 de ore, 58 (cincizeci si opt) au fost si le-am petrecut fara curent electric.

NOROC CA AVEM VECINI BUNI! (si ne-au primit la caldura).
Altii din zona noastra, confruntati cu aceeasi problema, nu au avut, din pacate, aceeasi sansa.

Raman, de aceea, la acest gand ... gri, langa o poezie cu subiect in context.

"George Bacovia - Gri

Plâns de cobe pe la geamuri se opri,
Si pe lume plumb de iarnã s-a lãsat;
I-auzi corbii! ...
mi-am zis singur...si-am oftat;
Iar în zarea grea de plumb
Ninge gri.

Ca si zarea, gândul meu se înnegri...
Si de lume tot mai singur, mai barbar, -
Trist, cu-o panã mãtur vatra, solitar...
Iar în zarea grea de plumb
Ninge gri."

(http://www.versuri-si-creatii.ro/poezii/b/george-bacovia/gri.html)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu