vineri, 17 februarie 2017

Cam ... atat

Putina pauza nu strica. In orice domeniu.
Paranteza: dar nu ca-n zicala din epoca, "pauzele lungi si dese, cheia marilor succese!". Doar o pauza de stare. Si atat.

Cam la acest stadiu ma gasesc astazi, dupa zecile de postari pro si contra lecturate (pentru ca vreau sa ma mentin informat si sa raman impartial) care m-au convins, desi nu mai era nevoie, ca totul e vechi si desertaciune. Si ca nu se merita! 

Despre ce? Despre anomalia politica mioritica. De sus in jos, de la stanga la dreapta (SAU VICEVERSA) si in tot spectrul ROGVAIV. Cu bune, cate sunt ele, putinele si mai putin bune, cate ne ingroapa in aceasta democratie originala.

De aceea m-am hotarat. Si asta ca urmare o unei postari in care am gasit destule motive spre bine. Si de aceea "am dat-o si eu mai departe"! (cea cu bata de baseball, caramida, ciocanul si bila de bowling toate distruse in contact cu ceea ce poate fi spart si daramat cel mai usor!!!!!!!!!!!!!).
Pentru ca, nu-i asa, "speranta moare ultima" si "UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E!" ( ca sa parafrazez, printr-un citat de final de roman, adevarul adevarat pe care majoritatea mai marilor, de pretutindeni, il bagatelizeaza ignorand si refuzand, de fapt CALEA, ADEVARUL SI VIATA). 

Cam atat avand de spus, deci, d.p.d.v. politic si polemic (si nu vreau sa "polenizez" de nici o culoare, cu nimeni) mi-am amintit de un hit indragit, tot din epoca, al celebrei formatii ABBA. Cum l-am gasit si vizionat de mai multe ori intr-un film cu dedicatie, "Mamma mia", m-am gandit ca se potriveste momentului. Caci, chiar daca este un cantec de dragoste, incepe cu mesajul pe care um mare luptator pentru drepturile omului l-a pus ca emblema pentru viata sa, daruita unei cauze pentru care a si platit. 
Cu cu viata. "AM UN VIS!".


Am un vis

scris de Benny Anderson şi Bjorn Ulvaeus
Am un vis, un cântec de cântat
Care să m-ajute să fac faţă la orice.
Dacă vezi minunea unei poveşti
Poţi înfrunta viitorul chiar dacă dai greş.
Cred în îngeri,
Ceva bun în tot ceea ce văd,
Cred în îngeri,
Când ştiu că pentru mine e momentul
Voi traversa râul, am un vis.
Am un vis, o fantezie
Care să m-ajute în viaţa reală
Şi destinaţia mea face să merite efortul
Înfruntând întunericul pentru încă o milă,
Cred în îngeri
Când ştiu că pentru mine e momentul
Cred în îngeri,
Când ştiu că pentru mine e momentul
Voi traversa râul, am un vis.
Voi traversa râul, am un vis.
Am un vis, un cântec de cântat
Care să m-ajute să fac faţă la orice,
Dacă vezi minunea unei poveşti
Poţi înfrunta viitorul chiar dacă dai greş.
Cred în îngeri,
Ceva bun în tot ceea ce văd,
Cred în îngeri,
Când ştiu că pentru mine e momentul
Voi traversa râul, am un vis,
Voi traversa râul, am un vis.

cu originalul

I Have A Dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream, I have a dream
I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream, I have a dream
I’ll cross the stream, I have a dream
I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream, I have a dream
I’ll cross the stream, I have a dream
(http://lyricstranslate.com/ro/i-have-dream-am-un-vis.html)

Deci ... cam atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu