vineri, 24 februarie 2017

Gand in context si nu numai

Reiau citatul din finalul celebrului roman care  a facut istorie in literatura romana si nu numai, "daca dragoste nu e, nimic nu e!"Nu pentru ca astazi se sarbatoreste "Dragobetele" ci dintr-un cu totul alt motiv. Pe care nu-l voi expune ci voi lasa sa fie descoperit.

In context, trecand peste faptul ca am re-urmarit, (nu ca sa nu fiu urmarit!) o comedie cu mesaj, "Pur si simplu dragoste", m-am oprit la versurile unui cantec vechi, pe care nu l-am mai auzit de mult.

Gandul m-a trimis la aceeasi stare evidentiata anterior, cu mesajul si intelesul corespunzator. Cum traim intr-o perioada de schimbari majore, in special ca urmare a dezinformarilor si manipularilor de tot felul, cred ca ele, versurile, ar putea constitui un interesant studiu de caz pentru tot ceea ce inseamna a fi sau a nu fi ... dragoste. 
ATENTIE insa, nu e vorba de erotism sau orice alta latura de acest gen spre care majoritatea ar fi tentata sa incline. De aceea "speta" merita studiata si, de ce nu, implementata. Loc este, slava Domnului!

"Prieten drag, 
Ne cunoastem de-o viata. 
De ani si ani
Langa mine te stiu. 
Mi-ai dat mereu 
Cu-n suras, o povata
Si-n ceasul greu
Mi-ai fost sprijinul viu. 
Prieten drag
Ce-mi aperi drumul in tacere
M-ai insotit la fericire si durere. 
Te chem din nou
Stand cu gandul de vorba, 
La ceas tarziu
Sa ma ierti daca-ti scriu. 
Iti amintesti? 
Ne intrebam adeseori
http://Versuri.ro/w/eeiefi 
Ce e iubirea? 
Tu m-ascultai 
Si-ti ascultam la randul meu 
Destainuirea. 
Iubirea, da, e doar un vis indepartat
Prea indepartat
Un vis frumos, chiar prea frumos 
Sa poata fi adevarat. 
Prieten drag, 
Iubirea nu-i asa departe, 
De ani si ani
Tacerea noastra ne desparte. 
Dar daca tu crezi si acum ca iubirea
E un simplu vis
Sa ma ierti ca ti-am scris."

(http://www.versuri.ro/versuri/eeiefi_pompilia-stoian-prieten-drag.html)

Frumos si interesant, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu