luni, 20 februarie 2017

Despre ... un mesaj

Am aflat astazi, prin radio, ca animalele au scapat si s-a rezolvat. 
Animalele salbatice, fireste. Celelalte, domestice si nu numai... inca mai au de asteptat. Si ca ramane doar problema painii de rezolvat. Iar atunci cand ea, problema, va fi rezolvata (apropo, cu cata paine congelata vom mai fi binecuvantati noi, cei care odata eram numiti "granarul Europei"?), vom trai si noi numai "in lapte si miere".

Stateam si meditam, asa, la mesajul cu animalele de la circ, "Circul Globus" care si-au luat adio de la public, intr-un spectacol cu casa inchisa (http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/ultimul-spectacol-cu-animale-la-circul-globus-672975).
Si nu am putut sa nu ma gandesc la celebrul FRAM al copilariei, "Fram, ursul polar".

Acum, ca exploatarea animalelor atinsese cote alarmante, e alta poveste. Dar oare exploatarea omului de catre om ce cote a atins in lumea noastra democrata si plina de libertati care mai de care mai "interesante"?
Raspunsul, vanare de vant, prieteni, se poate regasi si intr-un titlu cinematografic de roman "Binecuvantati animalele si copiii". Poate!

Mesajul meu, insa, vizeaza o cu totul alta speta, mai domestica, adica mioritica: cum sa reusim impreuna in diversitate.
Speta mi-a fost sugerata de un filmulet pe care l-am redistribuit si pe care voi incerca sa-l "plantez" si aici. 
https://68.media.tumblr.com/14091912d21a776d692bcb309225cbe3/tumblr_inline_ohsl8rVMl61rf6gm1_540.gif


Cum "mesajul" spune tot, nu cred ca mai incap alte comentarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu