luni, 13 februarie 2017

Despre ... niste culori (!)

Plecati la drum, nu am mai avut timp sa "navighez" decat sporadic. Urmarea si uimirea au venit astazi cand, dupa ce am ascultat la radio sute de comentarii despre "eveniment", am vazut si pozele. Inclusiv pe cele controversate, cu procente.

Asa mi s-a iti un gand cu si despre ... culori. Doar ca eu nu ma gandesc la cele trei prezentate, comentate si analizate in media. Caci despre steag, sau drapel nu vreau sa fac nici un comentariu. Au facut altii, inclusiv prin moduri care nu au nimic comun cu patriotismul. Poate asa s-au obisnuit de la democratiile care permit actele extreme, sub imperativul sustinerii diferitelor drepturi (fara comentarii).

Azi, deci, ma opresc la alte culori. Prinse intr-o scurta poezie cu mesaj si impact de ... primavara:

"Verde crud, verde crud…
Mugur alb, si roz si pur,
Vis de-albastru si azur,
Te mai vad, te mai aud!

Oh, puncteaza cu-al tau foc,
Soare, soare…
Corpul ce întreg ma doare,
Sub al vremurilor joc.

Dintr-un fluier de rachita,
Primavara,
O copila poposita la fîntîna
Te îngîna
Pe cîmpia clara…

Verde crud, verde crud…
Mugur alb, si roz si pur,
Te mai vad, te mai aud,
Vis de-albastru si azur."
 

(http://www.versuri-si-creatii.ro/poezii/b/george-bacovia/note-de-primavara.html)

Frumoase versuri si frumos mesaj!
Mai ales cand "corpul doare sub al vremurilor joc", nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu