duminică, 20 noiembrie 2016

Atentie la ... NEATENTIE

Stiu ca mi-am propus sa nu mai polemizez pe probleme de politica, in general si externa, in special. Si asta incerc sa fac.

Insa, pentru ca apar atatea si atatea "chichite" care ne scapa, de cele mai multe ori, nici astazi nu m-am putut feri de "ispita" pe care mi-o ofera media. Dar m-am oprit la ea nu pentru a polemiza ci pentru a trage un semnal de alarma: atentie la ... NEATENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Caci, intr-o anume publicatie online, a aparut un material care, cel putin mie mi-a dat foarte mult de gandit. Vizavi de DEMOCRATIA OCCIDENTALA si de ... restul lumii. Redau, prin copy-paste, doar o frantura de fraza din acesta si sursa. Asa, de orientare. De restul ar trebui sa se ocupe cei platiti pentru stoparea ... distrugerii. Daca nu e si acesta, materialul, o alta modalitate de manipulare si dezinformare.

Deci ... ATENTIE LA NEATENTIE (pentru lamurire trebuie citit materialul!) si la cine sunt ... sforile (cine-i adevaratul papusar, adica).


"Astăzi știm că războiul din Iugoslavia a fost o făcătură occidentală..." (http://www.cunoastelumea.ro/e-dispus-george-soros-sa-finanteze-desprinderea-transilvaniei-de-romania-sa-nu-uitam-ca-i-a-finantat-cu-5-milioane-de-dolari-pe-musulmanii-bosniaci-impotriva-sarbilor/) 

Pentru mine ramane important cu totul altceva, cu trimitere tot la atentie la ... neatentie:

"11 Chiar şi un copil se face cunoscut prin faptele lui, dacă purtarea lui este curată şi dreaptă."
(http://ro.bibleserver.com/text/NTR/Proverbele20)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu