luni, 21 noiembrie 2016

Gand la o replica ... TULBURATOARE

Fara alte comentarii dar urmare a zburdalniciei ochilor prin paginile online (unele de o importanta si gravitate care chiar merita aduse in prim-plan si, de aceea cred ca se potrivesc gandului) am gasit o replica ... de colectie (pacat ca nu am gasit-o si intre cele lasate drept exemplu, 10 ... 100 sau mai multe).
De fapt, gandul la aceasta replica este mai vechi dar abia astazi am reusit sa ma opresc la secventa in sine din film, negasind-o in alta parte pe net (sau poate nu am cautat eu bine).

Nu polemizez si nici nu vreau sa las vreo interpretare carcotasilor. Nu fac nici un fel de propaganda. Este doar replica unui actor de Oscar dupa un scenariu nominalizat la Oscar. Si o postez in atentia tuturor celor spre care "speta" face (sau ar trebui sa faca) trimitrere. Cu sau fara doctorate, grade, functii, pile, cunostinte si relatii. 

Si DA, DACA IUBESC LEGEA!

Iat-o:

Intrebat ce iubeste in lege, Andrew Beckett i-a raspuns avocatului sau:

"Iubesc multe din lege, dar cel mai mult FAPTUL CA DIN CAND IN CAND, NU FOARTE DES, DAR CATEODATA AI OCAZIA SA AJUTI SA SE FACA DREPTATE." 

Relevanta replica in timpuri ca acestea si tulburatoare. Mai ales daca ai ocazia sa ajuti sa se faca dreptate. 

Doar ca nu cateodata ci mereu. 

Dar asta este mult mai tulburator. Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu