duminică, 13 noiembrie 2016

Despre ... ceva incitant

Am avut, astazi, posibilitatea sa navighez mai mult. Nu doar pentru ca mi-a placut si-mi place Rod Stewart si al sau "I am Sailing" ci pentru ca, duminica fiind, am avut mai mult timp pentru citit. Dar cum nu mi-am propus sa recenzez cele citite, voi trece la subiect. Si la esenta.

Am vazut in majoritatea paginilor o anume stare de frica. De necunoscut, de situatii, de oameni. Cum nici la acestea nu mi-am propus sa ma opresc, voi trece la ceea ce mi-a dat de gandit si anume la un TEST. 

Gasit in Cartea Cartilor, se pare ca suntem chemati sa-l trecem cu totii in acest secol si mileniu in care altele sunt tendintele si, din pacate, valorile.

Gandindu-ma la acea stare la care faceam referire care, de altfel, ne este comuna tuturor, nu m-am putut abtine sa nu meditez asupra unui indemn-test pe care vreau sa-l las spre meditatie, ca tot a fost duminica si, in afara treburilor lumesti care ne acapareaza ar trebui sa ne preocupam si de cele sufletesti, poate chiar mai mult decat credem noi. Caci, in context, CINEVA despre care am tot amintit pe blogul meu, ne invata de cateva mii de ani:

"28. Nu va temeti de cei ce ucid trupul, dar care nu pot ucide sufletul; ci temeti-va mai degraba de Cel ce poate sa piarda si sufletul si trupul in gheena."
(http://www.ebible.ro/biblia/romana/cornilescu/matei/10/28)

In atari conditii, nu vreau sa intind prea mult gandurile mele ci sa redau pasajul-test la care am meditat, voi medita si, de ce nu, incerc sa-l trec, impreuna cu ai mei, cu ajutorul LUI:

"17. Caci, chiar daca smochinul nu va inflori, vita nu va da niciun rod, rodul maslinului va lipsi, si campiile nu vor da hrana, oile vor pieri din staule, si nu vor mai fi boi in grajduri,
18. eu tot ma voi bucura in Domnul, ma voi bucura in Dumnezeul mantuirii mele!
19. Domnul Dumnezeu este taria mea; El imi face picioarele ca ale cerbilor si ma face sa merg pe inaltimile mele."

(http://www.ebible.ro/biblia/romana/cornilescu/habacuc/3/)

Nu-i asa ca-i ... un text incitant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu