miercuri, 2 noiembrie 2016

Despre ceva linistitor

Ce liniste gasesc in snooker. Iar "regalul chinezesc", de care avem parte in aceasta perioada, nu poate produce altceva. Chiar daca infrangerile se pot incadra la categoria "antologie".

De aceea nici nu mai acord atentie mizeriei politice, indiferent daca ea este ascunsa "supt" presul autohton sau extern (vezi stirile care ne macina "creierele" pentru ca trebuie sa fim racordati la realitate - oare-care?). Iar ultimele demascari, caci altfel nu le pot numi, nu fac decat sa-mi confirme cat de "spalati la creiere" suntem inca noi, oamenii mileniului trei, indiferent de locatia in care ne ducem existenta vremelnica pe acest Pamant. Caci asta este adevarul: suntem MANIPULATI, atat ca spectatori cat si ca protagonisti in jocul grotesc CU MASCA SI FARA MASCA. Regizat de oricine se vrea a fi dumnezeul acestui veac.

Insa, linistitor sau nu, am gasit si niste versuri (inscrise in memoria unui celebru artist indragit) care vin, parca, sa-mi completeze linistea. Le-am modificat, usor si sper sa nu supar pe nimeni. Mai ales daca se intelege ce importanta ar fi LINISTEA RESPECTIVA:

 "Gheorghe Dinica versuri In Memoriam Gheorghe Dinica

Noaptea m-a prins iar beat de-acelaşi jar
Şi dacă
Vreau să aprind o stea cu inima mea
Ce dacă
Ca un lăutar, bântui hoinar murmurări de dor
Şi îmi beau şi eu paharul meu de fericire
Simt că noaptea e în balans şi-o invit la dans
Ce dacă
Râde un trecător că încerc să zbor
Şi dacă
Doar un singur gând m-a îmbătat
Ce bine ar fi, ce bine ar fi…
Lumea ar fi a mea, DOAMNE ce nu aş da
Dacă TE-AM iubi…


Noaptea e în balans şi-o invit la dans
Ce dacă
Râde un trecător că încerc să zbor
Şi dacă
Doar un singur gând m-a îmbătat
Ce bine ar fi, ce bine ar fi
Lumea ar fi a mea, DOAMNE ce nu aş da
Dacă TE-AM iubì"
Sursa: http://www.versuri.us/gheorghe-dinica-si-daca-versuri/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu