vineri, 11 noiembrie 2016

Despre ... informatii

Nu, nu despre servicii mi-am propus sa las, acum si aici, cateva ganduri. Poate cu alta ocazie despre ele.

Astazi, dupa ce am trecut in revista cam tot ce s-a putut scrie pro si contra rezultatului "Bataliei pentru America" mi-am dat seama cum, de altfel, cred ca majoritatea si-a putut da seama, ca miza alegerilor de peste ocean a fost si ramane mult mai mare decat ne-am putut inchipui noi, simplii cetateni. Iar concluzia mea, care se raporteaza la un mesaj distribuit dar nu postat aici, este ca inclusiv vectorii de opinie din media, de oprice fel, au cazut si cad intr-o plasa mult prea perfida si periculoasa, nerecunoscand un adevar profund.
Acest adevar tine doar de ceea ce se dorete a se apara.

Pozitia mea, pe care vreau sa o las si copiilor si nepotilor mei este ca sunt DOAR DE PARTEA ADEVARULUI care, depasindu-ma pentru ca sunt un simplu om, poate fi regsit in materialul la care faceam referire si pe care-l redau, acum prin copy-paste:

"Daniel Brânzei – Nu este treaba mea să-l susțin pe Donald Trump. Treaba mea este să fac tot ce pot ca să o împiedic pe doamna Clinton, împreună cu tot ceea ce reprezintă ea, pentru avansarea planului lui Antichrist pe planetă. Toți membrii elitelor, care sunt antichriști în atitudinea lor față de Dumnezeu și de Christos, au fost frânați prin această înfrângere

Prima impresie: Mulțumim lui Dumnezeu
Nu este treaba mea să-l susțin pe Donald Trump. Este treaba mea să fac tot ce pot ca să o împiedic pe doamna Clinton, împreună cu tot ceea ce reprezintă ea, pentru avansarea planului lui Antichrist pe planetă. Toți membrii elitelor, care sunt antichriști în atitudinea lor față de Dumnezeu și de Christos, au fost frânați prin această înfrângere.
M-am grăbit să citesc presa europeană și am aflat că ambasadorul francez a declarat: ,,După Brexit, această alegere a lui Tump. Privim cum lumea se prăbușește înaintea ochilor noștri“. Care lume? Lumea planurilor lor demonice. Podesta, marele preot în cultul morții, a apărut în locul doamnei isterice și a spus cuvinte absolut fără rost. Sunt bezmetici, sunt turbați, dar nu vă așteptați să renunțe la planurile lor întunecate. Bătălia continuă. Schimbarea de ton și de titluri din presa engleză și germanp mi-a amintit de succesiune de titluri după evadarea lui napoleon: ,,Tiranul a fugit!“, ,,Nebunul se apropie de Franța“, … ,,Împăratul a reintrat în capitala care-l aștepta nerăbdătoare“ …
Un comentator spunea că numărul mare de evanghelici a avut un rol important. Și numărul, completez eu, și rugăciunile împreună cu postul lor. Masele populare ,,inculte“ au refuzat direcția pe care le ducea ,,elita păstorilor lumii“. Până și francezii de rând și-au dat seama de aceasta:
Împotriva doamne Hillary și a elitelor mondiale am fi votat și pentru o coadă de mătură!

Am crezul în această victorie? Bineînțeles că nu, dar m-am rugat pentru ea. Am avut același gând ca liderii creștini din America: ne-am rugat ca Dumnezeu să mai amâne deznodământul final pentru ca mai mulți oameni să poată veni la pocăință.
Nu știu ce va face Trump. Sunt fericit că am scăpat de ceea ce avea de gând să facă doamna Clinton. Dumnezeu a mai dat lumii o șansă. Fie ca mulți să o folosească.
John MacArthur a spus: ,,Nu vă faceți iluzi. Lumea este deja condamnată și nu o va sfârși bine. Cei entuziasmați de politică sunt afalimentari. Lumea este un Titanic care se scufundă. iar ei rearanjează scaunele pe punte. Noi … Noi le oferim pasagerilor barca de salvare“.
S-o facem cu râvnă. www.barzilaiendan.com

(http://newsnetcrestin.blogspot.ro/2016/11/daniel-branzei-nu-este-treaba-mea-sa-l.html)

Am postat acest gand dupa ce am citit pe unul din blogurile pe care le urmaresc un interviu cu un reputat jurnalist american care priveste, asa inteleg, rezultatul ca ceva apocaliptic.

Dar cum nu vreau sa intru in polemici mi-am propus doar sa punctez cateva aspecte care privesc, de asta data, politicul mioritic care seamana, cel putin acum, cu scena politica a lumii libere. Din informatii media.

S-a facut mare tam-tam la alegerile din 2014 pe candidatul pe care eu, asa cum am mai spus, nu l-am votat. Acest candidat, sustinut si elogiat de marea majoritate este acum criticat si pus la zid pentru ca, asa cum a spus, nu a vrut sa fie un presedinte jucator. Iar pentru aceasta pozitionare l-am apreciat. Nu pot sa nu-i critic cealalta pozitie, total opusa asteptarilor cu care l-au votat unii dintre cei care acum ii transmit mesaje, dupa care credinta crestina, ca protestant luteran, are vreo legatura cu alta familie decat cea traditionala. Conform informatiilor care controleaza.

Ca suntem manipulati total, este o alta modalitate prin care informatiile ne controleaza. Iar manipularea, din pacate a inceput imediat dupa acel decembrie insangerat, amintire aproape stearsa daca nu ar pluti, ca o anume sabie, tulburatoarea amenintare a redeschiderii unor dosare. Si ma intreb, asa ca simplu cetatean, chiar se doreste aflarea adevarului?
Caci daca se doreste cu adevarat acest lucru, ar trebui sa se rezolve multe din cele ramase nerezolvate cum ar fi, in afara revenirii la o normalitate distrusa cu tancurile, doar intre altele, distrugerea economiei, vanzarea bogatiilor subsolului si a unor active care ne pozitionau pe o anumita scara in lume, indatorarea financiara fara nici un suport si baza reala samd.

Cum multe ar fi altele informatii care-mi certifica directia gresita A LUMII, nu a unuii stat, nu pot observa, asa cum am mai spus si tot din informatii, ca lumea, vectorii de opinie si de imagine sunt mai inclinati spre ... SEMNUL OMULUI decat spre ceea ce, real are valoare (indiferent de cate premii poate castiga un scriitor sau artist in apararea acestor drepturi). 
Caci, trecand peste acest semnificativ element al relationarii umane concentrat intr-o fraza acum aproape desconsiderata "Tot ce voiti sa va faca voua oamenii, faceti-le si voi la fel; caci in aceasta este cuprinsa Legea si Prorocii." (Mat.7:12), o altfel de informatie ar trebui antamata si avuta in atentie (daca nu chiar mai mult) de cei care se gandesc la adevaratul sens al omenirii si devenirii umane, chiar daca nu au studii si doctorate in teologie:

"1. Sa stii ca in zilele din urma vor fi vremuri grele.
2. Caci oamenii vor fi iubitori de sine, iubitori de bani, laudarosi, trufasi, hulitori, neascultatori de parinti, nemultumitori, fara evlavie,
3. fara dragoste fireasca, neinduplecati, clevetitori, neinfranati, neimblanziti, neiubitori de bine,
4. vanzatori, obraznici, ingamfati; iubitori mai mult de placeri decat iubitori de Dumnezeu;
5. avand doar o forma de evlavie, dar tagaduindu-i puterea."
(2Tim.3:1) (http://www.ebible.ro/)


Eu, sincer, la o astfel de informatie ma gandesc si meditez, nu la ce va pati lumea daca presedintele ales al Americii  va...avea pe mana o anume valiza sau va face anume greseli fatale omenirii. 
Caci sunt sigur ca CEL care a ingaduit alegerea lui a facut-o cu un alt scop decat cel al distrugerii. 

Si, ca incheiere, las o alta informatie relevanta, in perfecta conconanta cu toate pasajele lasate prin copy-paste: "CE TI-E SCRIS, IN "DOSARUL DE CADRE" TI-E PUS!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu