duminică, 6 noiembrie 2016

Doua, pentru timpurile de acum

"A depășit recent 5 decenii de existență, însă a trăit cât alții în 7 vieți. Cu toate acestea, starul american este OM înainte de toate, reușind să rămână cu picioarele pe pământ.
Viața i-a dat câteva lecții dure lui Keanu Reeves. Și-a pierdut copilul, iubita și prietenul cel mai bun într-un timp foarte scurt.
Este văzut zâmbind foarte rar, dar acest lucru nu-l împiedică să aducă fericire în viețile celor din jur, prin gesturile extraordinare pe care le face în fiecare zi.
Printr-o mărturie inspirațională, actorul readuce în discuție valorile pe care mulți le-au uitat de multă vreme: „Eu nu pot face parte dintr-o lume în care bărbații își îmbracă soțiile ca pe niște femei ușuratice, ajutându-le să puna în evidență lucrurile care ar trebui prețuite. O lume în care nu mai există conceptele de onoare și demnitate și ai încredere în oameni doar atunci când spun «Promit!»…
O lume în care femeile nu își mai doresc copii, iar bărbații nu își mai doresc o familie… În care fraierii se cred superiori, se consideră importanți stând la volanul unor mașini care aparțin părinților lor și oricine are un pic de influență încearcă să îți demonstreze că ești un nimeni… O lume în care oamenii sunt ipocriți și se cred religioși, însă în timp ce pretind credința în Dumnezeu, stau cu o sticlă de alcool în mână, iar apoi râd de prima persoană care le vine în minte.
Nu mai pot trăi în această lume în care conceptul geloziei este rușinos, iar modestia este văzută ca un dezavantaj, în care oamenii au uitat să fie sensibili și nu mai știu ce înseamnă iubire, căutând doar cea mai simplă opțiune pentru ei… O lume în care oamenii ajung să arunce toți banii pentru a își repara mașina la prima zgârietură, în care nu se economisește niciun ban, în care timpul nu mai contează. O lume în care tinerii cheltuie banii părinților pe băutură, pe cluburile de noapte… iar fetele se îndrăgostesc de acești fraieri. Cei care aleg o cale diferită (dreaptă) sunt văzuși imediat ca niște înapoiați și despoți.
Aleg calea mea! Îmi pare rău că nu am găsit aceeași înțelegere în oamenii pe care i-am iubit cel mai mult. ÎNTREAGA MEA VIAȚĂ VOI FI ÎNDRĂGOSTIT DE IUBIRE. Respir pentru iubire.”"
(http://loon.ro/keanu-reeves-marturie-cutremuratoare-nu-mai-pot-aceasta-lume-aleg-calea-mea-2/)


Desi am postat-o si pe Facebook, aceasta marturisire merita, dupa parerea mea, promovata mai mult. Din cel putin doua motive.

Primul, tine de ceea ce spuneam si anterior si poate fi definit ca "nebunia credintei".
Aici se pot crea valuri, daca nu tsunami de polemici pro si contra. De aceea nu vreau sa comentez decat tot cu ceva gasit pe Facebook unde, la fel de inspirat, cinava a postat:
(https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1887734178121867&set=a.1830589420503010.1073741965.100006559080017&type=3&theater)

Al doilea motiv, dar nu ultimul, priveste o realitate interna pe care o traim de vreo 27 de ani si se numeste democratia originala romaneasca. In care, abia acum si sper sa tina pana la final, cineva a inceput derularea ghemului. E drept ca sunt foarte multe noduri si incurcaturi de plase care se vor impotrivi dar, cu aceeasi credinta nebuna, sper ca intr-un final sa se afle adevarul despre DECEMBRIE 1989. Caci, asa cum am mai spus, cred ca raul de aici ni se trage (si nu vreau sa polemizez in legatura cu "greaua mostenire" sau "traditia"), de la modul in care am construit pe ... mucegaiuri si gunoi-noroi (pentru a ma exprima condescendent).

De aceea subscriu la marturia inspirata si cutrenuratoare a celebrului actor care, alaturi de multi altii ne arata ca mergem intr-o directie gresita si ma gandesc cat de mult, totusi, mai avem de invatat de la democratiile adevarate. In bine, bineinteles.

Cat despre mine, am ales si eu o cale, cu multi ani in urma.
Unii m-au criticat, altii m-au blamat, unii fosti colegi m-au "ajutat" spre a nu reusi, iar dintre cei care mi-au "acordat credit", multi m-au suspectat a fi "acoperit". 
Eu am urmat-o, chiar daca uneori am si gresit, incredintat ca , indiferent ce s-ar intampla ea, CALEA, ADEVARUL SI VIATA  ramane esenta noastra, a umanitatii. Care, interesant sau nu, se regaseste chiar si in ultima parte a marturisirii. Caci, cu adevarat, DACA DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E!!!!!!!!!!!!!!!

Folositi-va imaginatia meditand la fotografia postata si veti intelege! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu