miercuri, 16 noiembrie 2016

Gand fara multe comentarii la ... un cantec

Astazi, mai putine cuvinte. Doar ceva culoare.
Cuvintele cantecului pe care-l postez spre meditare spun mai mult decat orice. Si chiar daca, aparent, pare a vorbi despre dragoste, vorbeste de mult mai multe aspecte ale vietii de toate zilele, inclusiv ale democratiei (sau democratiilor?). Si ... de suflet!

Iata-l:

"Se întinde-un colţ de soare peste gara mare din Madrid
Privesc absent la trenuri şi îmi amintesc de noi
Cum ai putut distruge
Dragostea noastră de-atâţia ani? 
Te-ai măritat c-un sponsor
Speriată după bani! 


Îmi caut un suflet nou
Pe-al meu mi l-ai spart în mii de cioburi
Îmi caut un suflet nou
Poate-am să-l găsesc prin alte locuri
Îmi caut un suflet nou
Îmi caut un suflet nou

Se prinde un pic de ploaie de aeroportul din Berlin
Ţin diploma în geantă şi emoţiile în piept
Acasă n-am de muncă
Printre copii de tată n-am loc
Ei îşi împart ciolanul:
"Zerouri" cu noroc... 


Îmi caut un suflet nou
Pe-al meu mi l-au spart în mii de cioburi
Îmi caut un suflet nou
Poate-am să-l găsesc prin alte locuri


Sunt 20 de ani de când am pus piciorul în New York
Visam o libertate cum vedeam la cinema
Dar bine-ai venit în junglă
Aprigă e goana după bani 
Ei ţin loc de familie
De prieteni şi duşmani


Îmi caut un suflet nou
Nu cred c-o să mai rezist afară
Îmi caut un suflet nou
Poate-am să-l găsesc la mine în ţară
Îmi caut un suflet nou
Îmi caut un suflet nou!"


Succes in ... meditare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu