duminică, 29 iulie 2012

Pericolul Calul Troian


"Cine nu este cu Mine, este impotriva Mea!".


Ma pregateam sa redau cateva ganduri despre un subiect mai putin incitant, sau, daca vreti, mai "domestic" cand, citind pe blog.ul www.stelian-tanase.ro (PE CARE VI-L RECOMAND CU CALDURA) eseul maestrului "CUM IESIM DE AICI", mi-am amintit de o situatie, lasata in comentariu, pe care imi permit sa o redau, spre aducere aminte: deunazi, cineva imi povestea cum, intr-un autobuz cu mitingisti PRO- USL, coordonatorul ii indemna pe oameni sa nu se prezinte la vot, sau daca se duc sa-l sustina pe suspendat
Trebuie sa mentionez ca acel coordonator facea parte din staff-ul unui primar local, proaspat plecat din PDL inainte de locale.


Coroborand ideile din articolul sus-amintit cu informatia primita (e drept, neverificata), nu am putut decat sa constat, cu amaraciune, ca suntem poporul (sa nu spun SINGURUL POPOR) caruia trecutul istoric nu i-a schimbat, cu nimic, traseul intortocheat, alambicat si confuz, duplicitar si autodistructiv, chiar daca suntem ajunsi in secolul 21, un secol despre care scriitorul si ministrul francez al culturii, Andrei Malraux, spunea ca: " va fi religios sau nu va fi deloc".

Nu vreau sa analizez acum semsul acelui citat. Nu am nici pregatirea si nici competenta sa o fac.

Ce vreau sa fac este doar sa trag un semnal de alarma deoarece, trecand peste religiozitate ( cu care, ca popor CRESTIN, ne laudam pana la idolatrie), spiritualitate (unde atat de multe se spun, dar se face atat de putin) sau moralitate (unde lichelismul a ajuns virtute), in acest secol, noi romanii - sau cel putin clasa politica decidenta, suntem tot mai incantati de vechiul citat antic : "IUBESC TRADAREA, DAR URASC PE TRADATORI", incat s-a facut din acesta un principiul sine qua non de supravietuire si existenta in sfera puterii. 

Semnalul de alarma se doreste a fi un strigat pentru trezirea la realitate, a responsabililor nostrii, asa cum troienii au fost AVERTIZATI sa nu primeasca darul grecilor, calul troian,

deoarece:

NU TE POTI FACE FRATE CU dracul, DOAR CA SA TRECI PUNTEA .TE FACI PENTRU TOTDEAUNA. 

CU CONSECINTE (pentru toata lumea) MAI MULT DECAT DISTRUGATOARE. 

Romani, treziti-va!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu