duminică, 12 mai 2013

Meditatii de ... duminica

"CÂND TE ROGI ...

... să nu spui niciodată :
TATĂ ... dacă nu te comporţi ca un fiu în fiecare zi!
NOSTRU ... dacă eşti închis în egoismul tău!
CARE EŞTI ÎN CERURI,  dacă crezi că nu te poate vedea
SFINŢEASCĂ-SE  NUMELE TĂU ... dacă prin viaţa ta nu-L reprezinţi cu cinste!
VIE ÎMPĂRĂŢIA  TA ... dacă o confunzi cu succesul material!
FACĂ-SE VOIA TA ... dacă eşti preocupat numai de planurile tale!
SFINŢEASCĂ-SE  NUMELE TĂU ... dacă prin viaţa ta nu dovedeşti aşa!
FACĂ-SE VOIA  TA …. dacă nu o accepţi când nu-ţi convine!
PRECUM ÎN CER ŞI PE PĂMÂNT... dacă nu trăieşti  principiile Cerului aici pe pământ! 
PÂINEA NOASTRĂ CEA DE TOATE ZILELE … dacă nu te gândeşti la cei înfometaţi!
NE IARTA NOUA GRESELILE NOASTREdaca pastrezi ranchiuna si nu ierti  pe fratele tau.
NU NE DUCE PE NOI ÎN ISPITĂ … dacă ai de gând să păcătuieşti în continuare!
CĂCI A TA ESTE ÎMPĂRĂŢIA, PUTEREA ŞI SLAVA ... dacă nu recunoşti toate acestea!
AMIN ... dacă nu iei in serios cuvintele din rugăciunea "Tatăl nostru" !!!!!"

Randurile de mai sus nu-mi apartin.
Le-am gasit aici http://www.predic.ro/stiri.php, pe cand incercam sa uit ce multe evem de pierdut datorita elitistilor din Grupul Bildemberg care, asa cum scriu ziarele on-line, se vor intalni in perioada 6-9 iunie pentru a decide noi "binecu-vantari" in politica globala.

Citind lista principalilor participanti si amintindu-mi cat de binecuvantata a fost America, la inceputurile ei, nu am putut uita ca astazi se rememoreaza unui din ucenicii Mantuitorului, Toma, cel numit si necredinciosul.

Nu mi-am propus sa-i analizez starea sau pozitia si nici sa fac o predica din acestea.

M-am gandit cat de mult a luat-o omenirea razna, daca un grup de oameni care, cu siguranta, spun ca au credinta in Dumnezeu, se substituie acestuia pentru a conduce detinele lumii.

Astfel, am gasit referirile de la inceput la o rugaciune cvasi-cunoscuta, TATAL NOSTRU, pe care si cei din Grupul respectiv au spus-o si o spun cu siguranta, in diferitele momente ale vietii lor (cel putin cei care se declara crestini). 

Si gandurile m-au dus nu numai spre acestia ci si spre toti liderii nostri, care ne fac viata UN PRAPAD tocmai din ignorarea importantei acestei rugaciuni.

Fericiti cei ce n-au vazut si au crezut (Ioan 20, 29)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu